Joo ei kyllä vakuuta... edelleenkään. Ei ole liigatason pelaamista, saati sitten CHL.Toivottavasti Kral on pian pelikunnossa. Salminen yhtä hasardi kuin ennenkin
Joo ei kyllä vakuuta... edelleenkään. Ei ole liigatason pelaamista, saati sitten CHL.Toivottavasti Kral on pian pelikunnossa. Salminen yhtä hasardi kuin ennenkin
Mä kattelen jollain englanninkielisellä striimillä, täällä sitä vasta lausumisia onkin, Ladi Pelicans vs Wekwo Lakers kuulemma.Mertsiä moititaan nimien lausumisesta, mut mikä tää Mäkisen "Jämsssseen" on?
Noh, siitä sentään saa varmaan selvää kenestä on kyse?Mertsiä moititaan nimien lausumisesta, mut mikä tää Mäkisen "Jämsssseen" on?
Sinänsä ei tule yllätyksenä, että amerikkalainen selostaja ei osaa lausua Lahtea tai Växjötä oikein.Mä kattelen jollain englanninkielisellä striimillä, täällä sitä vasta lausumisia onkin, Ladi Pelicans vs Wekwo Lakers kuulemma.
Tuo Wekwo naurattanut enimmäkseen, ei mitään hajua miten Växjösta saa tuon aikaseksi vaikka kuinka amerikkalainen oletkin.Sinänsä ei tule yllätyksenä, että amerikkalainen selostaja ei osaa lausua Lahtea tai Växjötä oikein.
Sama, mä en tajuu miten tosta saa Wekwo :DTuo Wekwo naurettanut enimmäkseen, ei mitään hajua miten Växjösta saa tuon aikaseksi vaikka kuinka amerikkalainen oletkin.