Loistavaa Purre!! :DJa hattu täyteen! Ryanilta ihana syöttö. Yks hattukin lens jäälle :D
Sama. Aivan helvetin hyvä pelaaja.Täällä on jo orastava mancrush Purreen!
Joo, eiköhän Purre ja Lasch kannata yhdistää jatkossakin ja unohtaa muut kokeilut. Sen verran hyvin näyttää kemia osuvan.
Hähä... vähän off topic (pahoittelut siitä) mutta mun yks duunikaveri on kova IFK-fani (hyi) ja se vähän dumas ton Carlssonin. Mä olin erimieltä. Pitääkin laittaa vähän viestiä... :D
Joo mä tiedän ja siks mä ihmettelinkin kovasti...Taitaa olla ainut IFK-fani joka dumaa. Siellä melkeen viilleltiin kun Carlsson tuli tänne.
Amen.Ihmettelen kyllä suuresti, että miksi valmis tutkapari yritetään (tai yritettiin?) väkisin erottaa toisistaan.
Aatu ja Elias tarvitsevat sen tilan pelata sitä omaa pienpeliä. Siihen joku tasapainottava työmyyrä tyyliin Hirvonen voisi toimia.
Huvittavinta oli se että jumbolla näkyi livekuvaa pelistä hidastuksineen. Jos olisi haluttu niin tuokin oltaisiin voitu striimata pienellä vaivalla Youtubeen. Yleisömääräkään olisi tuskin ottanut hirveästi osumaa jos striimistä oltaisiin kerrottu vaikka tunti ennen peliä.Kossu123 teki enemmän duunia on Pelsun toimisto.
Huvittavinta oli se että jumbolla näkyi livekuvaa pelistä hidastuksineen. Jos olisi haluttu niin tuokin oltaisiin voitu striimata pienellä vaivalla Youtubeen. Yleisömääräkään olisi tuskin ottanut hirveästi osumaa jos striimistä oltaisiin kerrottu vaikka tunti ennen peliä.
Eikös sen tehnyt Lässi ;DMiten yv näytti muuten ja mitkä yv vitjat?