Oikein kivaEi vituta, koska peli meni juuri niin kuin osasi arvata.
Yllättikö pelin kulussa joku?Oikein kiva
Hyvä kun olet ennustaja.
Paikkoja tosiaan oli tehdä maali tai maaleja, mutta miehet maalilta puuttui.Parhaiden pelaajien pitää nousta esille seuraavissa peleissä. Tehtiin riittävästi paikkoja voittoa varten ja ei olla oltu kertaakaan johdossa tässä sarjassa vielä. Tilanne on 2-0. Ei tämä ole ohi ennen kuin läskileidi laulaa.
Varsin odotetunlainen matsi, mutta kyllähän se vituttaa rankasti. Molemmissa on kuitenkin ollut ihan hyvä taistelu jne, mutta Tappara nyt vaan on aivan pirun kova.
Ja Waltteri Merelältä aivan pelletason tuulettelua maalin jälkeen. Arvostus laski.
Joo kyllä se on todella mautonta että tuulettaa maalia... Paljon tyylikkäämpää kuolla kentälle n. 7 kertaa pelissä, jokaisen kontaktin jälkeen
Vielä sarja on auki vaikka vaikealta tilanne näyttääkin. Huomenna on sitten se "lähes" pakkovoitto ja jos sen onnistuu ottaa niin taas Lahessa mahdollisuus tasoittaa. Kovaa unelmointia, tiedän mutta näinhän ne pelaajat myös ajattelevat. Pakkohan se on uskoa vielä fanienkin.
Pelattaisko kuitenkin vielä jokunen peli?Siinä oli sitten se finaalisarja:(
Niin ajattelee häviäjät, mun mielestä huomenna on mahdollisuus kammeta mukaan. Peli pitää toki huomenna voittaa.Siis se lähes pakkovoitto oli jo tänään.
Niin ajattelee häviäjät, mun mielestä huomenna on mahdollisuus kammeta mukaan. Peli pitää toki huomenna voittaa.
Noh, ei kannata näistä kinastella. Oma filosofiani on aina ollut usko loppuun asti, on kyse mistä tahansa. Todennäköistä tai epätodennäköistä sillä ei ole itselleni merkitystä ollut ikinä.Häviäjät = jotka uskoo todennäköisyyksiin
No sillä perusteella olisi varmaan voinut jakaa mitalit jo ennen sarjan alkua. Ei varmaan kannata omille junnuille ainakaan tuollaista opettaa, kasvaa vaan lahjakkaita luovuttajia.Häviäjät = jotka uskoo todennäköisyyksiin
Ingolstadt hävisi Saksan DEL-liigassa kaksi ensimmäistä finaalia ja jälkimmäisen peräti 1-7. Voittivat kuitenkin kolmannen finaalin Münchenissä ja nyt neljäs finaali etenee tasatahtiin.Siis se lähes pakkovoitto oli jo tänään.
No sillä perusteella olisi varmaan voinut jakaa mitalit jo ennen sarjan alkua. Ei varmaan kannata omille junnuille ainakaan tuollaista opettaa, kasvaa vaan lahjakkaita luovuttajia.
Minä annan kunnian myös Tapparan puolustukselle ja Heljangolle. Jos me osataan pitää pois hyviltä maalipaikoilta niin Tappara on vielä piirun verran parempi.Paikat oli kyllä viedä matsi, mut nyt ei maistu. Paskaan aikaan tuli kylmä kausi.
Todennäköisyydet on ollut koko kauden vastaan. Toivottavasti nytkin käännetään ne päinvastoin. Ainakin itse uskon vielä siihen.Ei liity mitenkään edes sarjan alkuun, jos toteaa että todennäköisyydet otti aika helvetillisen muutoksen kun kotiedun omaava ennakkosuosikki johtaa sarjaa 2-0.
Ei liity mitenkään edes sarjan alkuun, jos toteaa että todennäköisyydet otti aika helvetillisen muutoksen kun kotiedun omaava ennakkosuosikki johtaa sarjaa 2-0.