Peliesitykset ja suoritukset 2022–2023

  • 509 509
  • 8 950

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Ettei vaan ala näyttää vaaaaaaaaaralliselta, tune Antsa. Nyt ei muuta kuin hirveetä pökköä pesään, että oma pesä pysyy puhtaana.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Darts, LA Rams, AD99
Hieno taistelu, tästä on hyvä jatkaa!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: aave

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Täällä on näemmä taas nähty peliä vähän toisin kun mä näin.
Mun silmiin Iikka ja Jasek hoiti tänään hommansa ja molemmat järjesteli peliä kuten niiden pitäisikin, mutta tuntuu että täällä on bongattu niiden virheitä aika tarkasti, vaikka jokaiselle peleissä tulee harhasyöttöjä jne.
Se mitä niiden pelistä on puuttunut, eli tahto ja yritys, sitä siellä oli. Pojat pelasi joukkueelle hienosti, Iikka taklasi ja parikin kertaa pisti polvea jäähänkin, kun taas Jasek kaivoi kulmassa hämmentävänkin kovalla innolla ja siirteli kiekkoa fiksusti omille, usein rytmittäen sillä peliä.
Tämä mä haluan nähdä enemmänkin niiltä. Kumpikaan ei leikkinyt voitolla tai edes miettinyt ratkaisua joka olisi edes saattanut vahingoittaa joukkuetta, vaan pelasi joukkueelle. Tätä me tarvitaan!

Mun mielestä Myllärin taklaus tuli rintaan ja siitä taisi raapaista poskeen, vähän kova tuomio tuo ulosajo, mutta annettavissa. Itse olisin ehkä sen kakkosen antanut. Toivottavasti ei Simontaival loukkaantunut pahasti, luulen kyllä että pelaa viimeistään alkuviikosta.

Bartosak oli hyvä, samoin meidän puolustajat joilla oli hetkittäin kiire Kalpa metrinmittaisten kanssa, mutta selvittivät ihan kunnialla useimmat paikat. Haalariosasto Haatasen, Tukiaisen, Roineen ja, kappas, Kelleherin johdolla pisti kovaa duunia tiskiin, samoin ruotsalaiset. Näissä meidän ruotsalaisissa on kaikissa muuten aika paljon sitä kylmää playoff-verta. Alkukaudesta Bryggman näytti kiekollisesti mustalta aukolta, eli kun sille antoi kiekon, se katosi, mutta nyt se uskaltaa ottaa omallakin alueella kiekon haltuun, suojata hetken, ottaa se oma aikansa ja pistää helppo syöttö pakille tai kääntää peli sentterille.

Muutenkin nyt käännetään peliä ihailtavan aktiivisesti ja hallitaan sillä pelin rytmiä nykyaikaisemmin kuin maalin takaa rintamahyökkäyksillä ja sitä nopeaa reagointipeliä vartenhan meidän joukkue on rakennettu ja vihdoin sitä ollaan pelattukin.

Tästä on hyvä jatkaa.
Eteenpäin kohti huomista!
 

surfa

Jäsen
Täällä on näemmä taas nähty peliä vähän toisin kun mä näin.
Mun silmiin Iikka ja Jasek hoiti tänään hommansa ja molemmat järjesteli peliä kuten niiden pitäisikin, mutta tuntuu että täällä on bongattu niiden virheitä aika tarkasti, vaikka jokaiselle peleissä tulee harhasyöttöjä jne.
Se mitä niiden pelistä on puuttunut, eli tahto ja yritys, sitä siellä oli. Pojat pelasi joukkueelle hienosti, Iikka taklasi ja parikin kertaa pisti polvea jäähänkin, kun taas Jasek kaivoi kulmassa hämmentävänkin kovalla innolla ja siirteli kiekkoa fiksusti omille, usein rytmittäen sillä peliä.
Tämä mä haluan nähdä enemmänkin niiltä. Kumpikaan ei leikkinyt voitolla tai edes miettinyt ratkaisua joka olisi edes saattanut vahingoittaa joukkuetta, vaan pelasi joukkueelle. Tätä me tarvitaan!
Kyllä vaan. Mun telkkarista tuli ainakin sama peli kun sielläkin.

Iikkaa on haukuttu ja aiheestakin, mutta tänään kaikista ennakkopeloista huolimatta varsin mallikas suoritus. Enempää en analysoi, kun tuossahan se jo kaikki lukee.

Ja Jasekin runkosarjan laiskasta valumisesta ympäriinsä ei ollut nähtävissä juuri kuin häivähdyksiä siellä täällä.

Ehkä tämä tästä.. onkohan ne sittenkin kevään miehiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös