Oon aina kuvitellut et Kantola on keksi, mut sehän onkin yks vitun apina :DMahtavaa että löytyy kerrankin näitä alakerran isäntiä ettei kantolat sun muut mikkihiiret hypi silmille.
Oon aina kuvitellut et Kantola on keksi, mut sehän onkin yks vitun apina :D
Hyvä kyl et meidän karvaperseet laittaa nää apinat kuriin.
Vähän vaan harmittaa kun Blood on aika yksin tuolla, nyt kun Mylläri huilaa. Etenkin kun tuo Andersson ja fyysinen peli, ei kuulu samaan lauseseen.Tauolla näytetään parhaita paloja. Hauska nähdä kun Könönen on tasan tarkkaan hiljaa siihen saakka kunnes Blood lähtee jäähyaition suuntaan. Sitten alkaa suu käymään Jasekille. On se kalpa kova. Tosi kova.
Vähän vaan harmittaa kun Blood on aika yksin tuolla, etenkin kun Mylläri huilaa. Etenkin kun tuo Andersson ja fyysinen peli, ei kuulu samaan lauseseen.
Etenkin kun tuo Andersson ja fyysinen peli, ei kuulu samaan lauseseen.
En tiedä onko Blood itse sitä vielä sisäistänyt, mutta on kyllä turhan hidas tähän liigaan.
Eiköhän kaikki tiedä että Bloodin vahvuudet on muualla kuin jalkanopeudessaEn tiedä onko Blood itse sitä vielä sisäistänyt, mutta on kyllä turhan hidas tähän liigaan.
Kyllä sen tossa huomas että siitä tulee jalalla ohi jokaikinen, silti Ben on hyvä puolustamaan omaa päätä ja sitä häneltä myös odotetaan.Kovin on yksinkertaistettu analyysi.