Peliesitykset ja suoritukset 2022–2023

  • 520 270
  • 8 950

nataS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Hyvä testi tämä on kuitenkin joukkueelle. Miten saadaan rivit kasattua täysin läskiksi menneen ekan erän jälkeen?

Olisi tämä voinut kyllä käydä jo muutamassa pelissä aiemminkin. Silloin moket ovat vaan pitäneet joukkuetta pystyssä. Nyt KooKoo teki lähes jokaisesta paikastaan maalin.
 

J-H

Jäsen
Mä en tossa numero #2 kyllä prkl mitään hyvää,Taikuri kun tekee paluun,niin #2 katsomoon tai jopa kotiin vaan!! Tai kertokaa te viisaammat näättekö tossa herrassa jotakin?
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mä en tossa numero #2 kyllä prkl mitään hyvää,Taikuri kun tekee paluun,niin #2 katsomoon tai jopa kotiin vaan!! Tai kertokaa te viisaammat näättekö tossa herrassa jotakin?

Teki yhden huonon teon koko erässä, pelasi varsinkin kaksi vaihtoa aivan päällikkönä ja harvana pelaajana jopa puolusti ylöspäin ja siitä oli tulla huippupaikka. :D
 

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Hauskasti läsähti hyvien ekojen vaihtojen jälkeen paketti siihen ekaan jäähyyn.
Ja oli kyllä taas aika kevyt jäähy. Varmasti menee tässäkin pelissä samanlaiset läpi. Ja Miika Roinehan ei ota jäähyjä, niin sekin kertoo jo kaiken.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Enemmän mä ihmettelisin tota A.Jämsenin huonoutta tällä hetkellä, kun ykkösessä pelaa. On köykäinen, eikä sitä taitopuoltakaan pääse näyttämään.

EDIT: toki tämä on aika ilmeistäkin, kun siinä on jo kaksi kiekosta elävää pelaajaa. Etenkin nyt kun mr.Kivenmäki on löytänyt itsensä uudelleen. Mielenkiintoista olisi kuulla ajatustyö tuon koostumuksen tekijöiltä.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tällä yvllä on pakko tehdä jos meinataan mitään kiriä virittää
 

Bulvaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Nyt sitten alkoi löytyä jo jäähyjä vastustajallekin kun peli on jo selvä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös