Mainos

Peliesitykset ja suoritukset 2022–2023

• 535 339
  • 8 938

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Upea kausi päättyi kyyneleihin. Otettavissa oli. Kiitokset kuitenkin koko seuralle. Uskomaton joukkue.

FastEnd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Loistava kausi ja taistelu joukkueelta. Osoitti, että pystyy venymään ja lähelle päästiin. Nyt on vain uutta matoa koukkuun ja ensi kaudella vielä paremmin!

UkkoLahest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Lukemattomien kyyneleiden jälkeen todettava että kirjoitettiinhan tässä huima tarina Lahtelaisessa jääkiekossa. Ennakko asetelmat joukkuetta kohtaan, lukemattomat vuoret jotka kammettiin yli, HUH! Ylpeä saa olla omasta jengistä ja koko Päijät-Hämäläisestä Pelicans yhteisöstä. Pieni loma kiekosta ja kohti uutta kautta! Muistakaa, Hopea ei missään nimessä ole häpeä!

Bkkhero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Olen itse sen verran kilpailuhenkinen, että mua vituttaa kaikessa aina tappio suuresti. Vaikka kertoimet olivat Pelsun mestaruudelle huonot niin se mahdollisuus on silti olemassa niin kauan kun ei vedä kuollutta. Vain voitto kelpaa. Toki suoritus on keskikastin Liiga porukalta hyvä, mutta mulle se ei riitä. Valtava pettymys jäi hienon nousun jäljiltä. No nyt voi mennä Finnairin sivuille ja painua vielä viikonloppuna kotiin. Ens kaudella sitten taas jossakin vaiheessa. Se siitä

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
On tuo yksi sekunti vaan kova tapa hävitä. Siinä on jo niin paljon tuuriakin mukana vastustajalla.

Tuskin se olisi meille mestaruutta tuonut, mutta tänään oltaisi ansaittu vielä voitto tuon taistelun jälkeen.

Hopea on voitettu mitali tällä kaudella joka tapauksessa.

Suosikkijoukkue
Paikalliset
Pudotuspelejä jos katsoo kokonaisuutena, niin isoimmat onnistujat mun mielestä:

- T.Vilen
- Blood
- Kangasniemi
- Bartosak

Jasek myös menee ilman muuta plussan puolelle, samoin Kelleher vaikka kummankin paras terä laski KalPa -sarjasta. Muista sanotaan vaikka, että Konsta Hirvonen teki todella kovaa työtä ja ison nousun Tappara -sarjassa. Patrikainen täytti paikkansa hienosti niissä peleissä, joissa kutsu kävi tulla paikkaamaan. Aika luotettava ykköskassari ens kaudelle uskon. Eronen oli myös erittäin luotettava sotaratsu.

Pudotuspeleissä pettymyksen puolelle menee ilman muuta Bryggman. Varsinkin hukatut maalipaikat Tapparaa vastaan jäi kaihertamamaan. Toinen isohko pettymys oli Roine. Vaikka rooli ei olekaan maalintekijän, niin kyllä tolla kokemuksella olis noista tilanteista odottanut muutakin kun jäätyneitä käsiä.

nataS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tuota peliä nyt kun jälkeenpäin mietin, niin kenen aloitteesta kolmannen erän lopussa ruvettiin tarkastelemaan pelikellossa jäljellä olevaa aikaa? Purnasiko Tappara, että pelikello oli käynyt liian pitkään vai tarkastivatko tuomarit kellon oma-aloiteisesti? Niin tai näin, niin Tappara sai siinä käytännössä ylimääräisen aikalisän ennen viimeistä aloitusta. Eipä tuolla nyt lopputulokseen välttämättä ollut vaikutusta, mutta jos tuomareita voi peleissä pyytää tarkistamaan kellon, niin tuollahan saa näppärästi ylimääräisen aikalisän ja sitä kannattaa hyödyntää pelien lopussa jos on tappiolla.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy