Ei tässä nyt vielä luovuteta. Peliä on yli 2 ja puoli erää jäljellä.
Sen päivän kun minä näen, että Pelicans tekee loppupelissä kolme maalia tai enemmän ja Tappara ei yhtään, niin lopetan ainakin tänne kirjoittelun.
Ei tässä nyt vielä luovuteta. Peliä on yli 2 ja puoli erää jäljellä.
No onhan tuo joukkuekin jo luovuttanut.
Bryggman ei ole luovuttanut.No onhan tuo joukkuekin jo luovuttanut.
Sen päivän kun minä näen, että Pelicans tekee loppupelissä kolme maalia tai enemmän ja Tappara ei yhtään, niin lopetan ainakin tänne kirjoittelun.
Joko saa alkaa taas Nupea syyttämään? Kuka sitten onkaan niin erityiskiitos tästä pelleilystä, mikä pakosti kyllä vaikuttaa peliesityksiin.Olisi kannattanut keskittyä olennaiseen ja jättää ylimääräiset perseilyt pois taustalta.
Pensan hinnan korottajat ulos perkele!Onnittelut Suomen mestaruudesta Tappara. Päättivät näköjään voittaa sen nyt ja meiltä taisi loppua bensa.
Mitään ei ainakaan toteuteta vastoin Nupen tahtoa.Joko saa alkaa taas Nupea syyttämään? Kuka sitten onkaan niin erityiskiitos tästä pelleilystä, mikä pakosti kyllä vaikuttaa peliesityksiin.
Laittamaan toivomaan tätä skenaariota ihan tosissaan.Sen päivän kun minä näen, että Pelicans tekee loppupelissä kolme maalia tai enemmän ja Tappara ei yhtään, niin lopetan ainakin tänne kirjoittelun.