Mainos

Peliesitykset ja suoritukset 2022–2023

• 535 347
  • 8 938

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Ei voi mitään, ainakin se yksi pakollinen voitto jo otettu ja voihan sarja olla seuraavan pelin jälkeen meillekin 2-3.

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Naurettava oli Rantalan vihellys, mutta kyllä Pelicans tämän pelin ihan itse hölmöili. Aivan paskat housussa viimeiset 30 minuuttia Ilveksen 1-2 maalin jälkeen.

Drewiske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Hepponen oli vihellys, mutta olisi Ilves naulannut sen voiton hyvin todennäköisesti muutenkin tuolla momentumilla.

Tämä sarja on edelleen täysin voitettavissa. Oltiin hyvin lähellä jo toista ryöstöä Nokialta.

HENRIII

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat & HC Giants
Totta mut tais olla Atullakin vähän värikynää?
Sen mitä nopeasti itse näin.

Jos oli, niin ei niitä enää…
Värikynää ei,mut luulis nyt Jokipakan tasonen kaveri tietävän et tollasta ei pitäs tehdä summerin jälkeen..
Mut pelistä sen verran, et kylhän tuo jengi hyyty täysin jo tokan erän 10jälkeen... Ei vaan riittänyt.

Ja se mietityttää, jos tosiaan Ertsi rikki, olisko Toppari ollu parempi vaihtoehto tuohon vikoille minuuteille? Tuskin ipan leiristä jääny huomaamatta, et ertsi pelannu vähän klesana, että viivapelote on vähän 50/50...

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Totta mut tais olla Atullakin vähän värikynää?
Sen mitä nopeasti itse näin.

Jos oli, niin ei niitä enää…
Minun silmään Aatu haki tuossa pientä loppukahinaa ja sytykettä jatkoon. Ei ollut Ilves pelaajan teossa yhtään mitään.

Hyvä että tunnetta haetaan ja siihen oli pyrkimys. Sarja vaan ei ole samanlainen mitä KalPaa vastan oli. Ainakaan vielä ei ole ollut.

Bkkhero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Nyt, kun taas höyryt vähän laskeutuneet ja kaljatuoppi edessä niin oma analyysi paikan päältä katsottuna. Meillä oli momentumi ekan erän loppu ja tokan erän eka puolikas. Paikkoja oli kyllä tehä enemmänkin, mutta polttelee. Sitten oltiin kyllä paskat housussa suurimman osan ajasta. 2-2 tilanteessa olisi vaatinut ihme suonenvetoa, että oltaisiin voitettu. Oltiin sen verran kusessa kolmannessa erässä.

Vituttaa toi viimenen köykänen vihellys. Välierä tasurissa vikoilla minuuteilla ei noin kevyestä anneta jäähyä. Siinä oli mun mielestä myös Ipan päässä kiinnipitämistä ja muuta jotka vastaavasti voisi viheltää. Vituttaa myös Jämsenin korostus tuohon korkeeseen mailaan. Selvä jäähy maila suuhun, mutta filmit pois. Haapala niskaperse otteella Finnkinon roskakoriin. Näitä kotijoukkueen filmejä ei niin hyvin nää paikan päältä, kun dorkat ei näytä taululta uusintoja.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ensiminuutit on menty Ilveksen pesukoneessa...

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
JYP vs TPS
  • 2.50
  • 4.05
  • 2.48
Jukurit vs Ilves
  • 4.30
  • 4.75
  • 1.64
KalPa vs KooKoo
  • 1.53
  • 5.10
  • 4.95
Kärpät vs HPK
  • 1.63
  • 4.70
  • 4.40
Lukko vs Tappara
  • 1.92
  • 4.40
  • 3.65
Pelicans vs K-Espoo
  • 1.89
  • 4.35
  • 3.40
Sport vs HIFK
  • 2.70
  • 4.25
  • 2.24
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy