Aina voi voittaa paremmin. Pari pinnaa, siihen voi ja pitää olla semisti tyytyväinen. Taas on vääntäydytty tilanteeseen jossa runkosarjasijoitus on edelleen omissa käsissä.
Mutta tuloksellisestikin epätasaiset suoritukset ovat jatkuneet jo sen verran pitään, että yksi nuhainen voitto Ässistä ei ole se, mikä saa uskomaan kevään mahdollisuuksiin juurikaan sen enempää kuin ennen sitä voittoa. Hyvä, että voitettiin, mutta voittaako tuolla suorituksella KalPan neljästi?
Hyvin sanottu, epätasaiset otteet ovat olleet kyllä Pelicansin tavaramerkki aikalailla jokaisella Hölön kaudella ja tällä hetkellä se tottakai hieman hirvittää, sillä mä en löydä tuolta ihan hirveästi sellasia vastuunkantajia, ketkä vois tässä vaiheessa astua esiin kuten juuri esimerkiksi Hanu teki aina.
Eikös se ole viharakkaussuhde koko lajiin? <3
Suomalaisuuteen vähän niinkuin kuuluu se negailu ja kyräily:"Voitettiin, mut ois voitu voittaa paremmin".
Mitä Roistoon tulee, niin joskus itsekin mietin tuota asiaa ja tulin siihen tulokseen, että Hanu vaan oli niin paljon näkyvämpi kentällä ja sen ulkopuolella, että todella vaikea sitä on kenenkään lähteä nokittamaan. Nyt ja tulevaisuudessa varmasti tulen itsekin vertaamaan kapuja Hanuun, vaikka eihän se ole mitenkään päin reilua verrata ketään Kärpäsestä ponnistaneeseen Pelsu-ikoniin, joka nyt sattuu olemaan vielä olympiavoittaja ja maailmanmestari. Roisto varmasti hoitaa oman tonttinsa kopissa/penkillä, mutta eihän se meille näy tai kuulu. Tuskin sillä C muuten olisi rinnassa?
Mun on ehkä pakko irtisanoutua siitä viharakkaussuhteesta, toki mulla nyt on siihen omat syyni, mitkä ehkä osa täällä palstalla muistaakin. :D
Hanu oli kova jätkä aikanaan ku se Vartiaisen ja olikohan Koiviston kanssa tuli mukaa mitä nyt sit ikin siel Kärpäsen niityil pelattiikaan. :D
Pakko sanoa, että hyvä näkökulma sulla asiaan ja aivan samaa mieltä sun kanssas siitä.
Roine on erilainen johtaja. Siinä missä Björninen on se eturintamaan syöksyvä Rambo joka syöksyy aseet paukkuen ovesta sisään, Roine on se joka heittäytyy kranaatin päälle pelastaakseen yhdenkin oman miehen.
Roineen blokkipeli on taidetta, kun taas Björninen repii jokaisen hikipisaran itsestään irti joukkueen eduksi. Molemmilla on varmasti eniten mustelmia joukkueesta eikä kumpikaan keikuta venettä missään tilanteessa ja molemmilla on satavarmasti joukkueen arvostus, mikä on kapteenille tärkeä ominaisuus.
Tää miten vertasit Hanua ja Roistoa, niin täysin samaa mieltä, mutta jotenkin mä koen, että joukkue kaipais nimenomaan kumpaakin noista pelaajatyypeistä ja mä en kyllä näkis, että kukaan on tosta jengistä pystynyt täyttämään Hanun jättämää tyhjiötä.
Sama homma jos Roisto lähtis, niin ei mitenkään kiveen hakattu juttu et joku täyttäis sen tyhjiön, minkä hän jättäis jälkeensä.
Sehän se tärkeintä on, että joukkue uskoo ja luottaa. :)