Veijo Esso
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Eri versiot Reippaasta ja Pelicans
Olihan taas melkoinen tapa hävitä. Omalla veskalla (veskoilla) seitsemän torjuntaa koko matsissa ja 5-3 käkättimeen. Vetää vähän sanattomaksi välillä.
Erosen lappu oli perusteltu. Jasekin ja Kangasniemen ei siihen hintalappuun nähden.Eroselle, Iikalle ja Jasekille tehtiin kesällä (todennäköisesti) aika kalliit laput, ja mielestäni yksi kolmikosta pelaa edes jonkin verran tasollaan palkkaan nähden. Tuntuu että Iikan panos on ollut tällä kaudella enemmän haitaksi kuin hyödyksi, alkukaudesta ainakin.
Sulla jotain faktaa näistä palkoista kun toistuvasti hintalapusta huutelet?Erosen lappu oli perusteltu. Jasekin ja Kangasniemen ei siihen hintalappuun nähden.
Ihan itsellesi kehutus heräilyyn.
Muutama satunnainen perille menevä ja syöttöpisteen tuova, ei voi kuitata näitä jatkuvasti Iikkaan katkeavia hyökkäyksiä. Laukaukset pitkin pleksejä, järkyttävää kiekon omimista ja yhden tempun pelleilyä... Kyllä tuo mikki on nyt nähty. Ei tule ikävä.
Voit myös ottaa talteen. Tänään en kuitenkaan vastaa enempää.
Onko oikeasti asia näin, vai mutuilua vain?Pelicansin historian kalleimman lapun arvoinen, en tiedä.
Mä oon ollu tässä jo pitkään sitä mieltä, ettei Kangasniemelle enää jatkosopimusta. Samalla rahalla saadaan parempaakin.
Samoilla linjoilla. Iikka on jo nähty, hamuaa selkeästi isompiin valoihin. En ainakaan keksi muuta syytä tason heittelyyn, ellei pientä vammaa edelleen ole.Mä oon ollu tässä jo pitkään sitä mieltä, ettei Kangasniemelle enää jatkosopimusta. Samalla rahalla saadaan parempaakin.
Jep. Tuntuu että peli rokkaa parhaiten kun kaikki pelaa tosissaan toisilleen, eikä ala neppailemaan. Suoraviivaisia ja tunteella pelaavia pelaajia tuo vaatii jotta menestyminen voitaisiin maksimoida. Tunnetta on Hölö saanut tuohon nippuun lisää viime kausiin nähden, mutta napsun pari lisää se vielä vaatii.Siltä vaan pitäisi vaatia. Mä en ole vakuuttunut, että Niemelä saa näistä taiteilijoista irti kun tuntuu että kaikki nämä vähääkään taitavammat kaverit leikkii voitolla joka pelissä. Jämsen, Jasek, Kangasniemi.. sinisen yli kävelyvauhdilla ja ei tietoakaan syöttöpaikoista, niin ei ikinä laiteta kiekkoa syvään.
Muistelin että täällä palstalla olisi kesällä kirjoitettu noin eli voi olla ihan mutuakinOnko oikeasti asia näin, vai mutuilua vain?
Mitä Niemelä kritisoi hyvinkin voimakkaasti siinä pelin loppuvaiheessa. C moren lähetyksestä ei ihan selvinnyt
Tuota arvelinkin, että niin tapahtui. Tuomareilta tukea kotijoukkueelle ...Kalpa vaihtoi pelaajia pitkän kiekon jälkeen.
Ja tällä niitä turhia uskomuksia taas saadaan lietsottua.Tuota arvelinkin, että niin tapahtui. Tuomareilta tukea kotijoukkueelle ...
Siinä missä sinä tartut toisten kommentointiin osittain näkemääsi yksittäisen pelin perusteella, minä kommentoin Iikan suorituksia yleisesti tällä kaudella. Älä edes kuvittele että olisin pelkästään yksittäisen pelin, saati yksittäisen tilanteen takia ketään divariin dumppaamassa.viestissäni sanoin etten puolustele otteita? :D
Siinä missä sinä tartut toisten kommentointiin osittain näkemääsi yksittäisen pelin perusteella, minä kommentoin Iikan suorituksia yleisesti tällä kaudella. Älä edes kuvittele että olisin pelkästään yksittäisen pelin, saati yksittäisen tilanteen takia ketään divariin dumppaamassa.
Iikka on tasonsa osoittanut ja minulle tuo nyt vaan ei riitä. Eilen oli hyvä hetki tuoda turhautumistaan esiin, kun käytännössä koko matsin Iikka oli taas pelannut omaa pikkupeliään. Ei sen kummempaa.
Minun puolestani tämä oli tässä.
Katsoinko ihan oikein noita Pelsun Insta story kuvia. Oliko yhdessä mukana Kiiskinen? Eli olisiko nyt se näytönpaikka liiganpuolella vihdoin luvassa. Tuskin siinä mitään isosti on menettävääkään jos näin on. On kuitenkin luontainen maalintekijä. Myös Lindforss olisi kiva nähdä liiganpuolella.
Niin U20 on lähes satavarmasti plaoffeissa. On 14 pistettä viivaan eroa ja 9 peliä jäljellä. Ei siellä varmaan isoa vahinkoa tapahdu jos Kiiskistä tai Lindforssia peluutetaan muutama peli ylhäällä. Toki mielellään yksi pelaaja kerrallaan ja alkuun suht safetyssa roolissa. Mutta kyllähän näissä tulevaan hedelmää kylvetään jos annetaa uskoa, että hyvillä esityksillä saa liigassa mahkan. Varsinkin kun nämä J. Jämsenit, Killiset jne eivät nyt ole viimeaikoina liigan puolella ihmeitä esittäneet.Reeneissä käy varmasti säännöllisesti muitakin nuoria pelaajia. Ei välttämättä tarkoita että pelaisi, mutta voi olla.