Antakaa minun toivoa Jassea maaliin jos itse niin tahdon :)Oli vitsi, olihan?
ps. Blood tänään näyttöpäällä selkeesti! Hyvä hyvä!
Antakaa minun toivoa Jassea maaliin jos itse niin tahdon :)Oli vitsi, olihan?
Tietenkin saat toivoa, mutta jos perusteina on että ”Bartolla ei lähde” ja ”pitäisi pystyä pelastamaan enemmän” kun on pelannut todella hyvän pelin, niin toki sitä jokunen henkilö saattaa ääneen ihmetellä.Antakaa minun toivoa Jassea maaliin jos itse niin tahdon :)
Sport pelissä torjuntapinnat karvan yli 88% ja tässä pelissä kahteen ekaan erään 80% ?Tietenkin saat toivoa, mutta jos perusteina on että ”Bartolla ei lähde” ja ”pitäisi pystyä pelastamaan enemmän” kun on pelannut todella hyvän pelin, niin toki sitä jokunen henkilö saattaa ääneen ihmetellä.
Kyllä pitäs pakkikaupoille mennä, sais lähettää Anderssonin toiseen suuntaan
Ai että mikä blokki Bryggmanilta ja vielä nätti syöttö Vilenille joka tällää tyhjään maaliin.
On tämä kyllä eri kumma jengi. Otetaan kotona dunkkuun joltain Sportilta ja seuraavassa pelissä kaadetaan Mansessa Suomen mestari suosikki #1
Tais olla se ketjun kolmas lenkki
Pätee myös Lehterän temppuun.Blood ja nerokas ratkaisu Liigassa osa 4292.
On se vaan pakko uskoa että JOUKKUE on vaan niin helvetin sitkeä ja periksi antamaton että voi voittaa tällä kaudella mita vaan.... Ilo katsella pelejä
Kyllä se että voidaan mitalipeleistä puhua, vaatisi kahta todella kovaa peluria lisää. Ei tuo peli ole sillä tasolla että vaikka tämän päivän vastustajaa voi pitkässä sarjassa haastaa.
Mun tekis mieli koostaa siitä sellainen positiivinen kooste joskus. Itse ihastelen sen tilannekovuutta kulmissa, fiksuja pieniä syöttöjä jne. Sille kieltämättä käy jotain pieniä mustia hetkiä välillä siinä miten se lukee peliä, mutta 95% ajasta se tekee voittavia asioita.Kyllä pitäs pakkikaupoille mennä, sais lähettää Anderssonin toiseen suuntaan