Sport -pelin vitutuksesta on selvitty ja kirjoitan vasta nyt miten peli mun mielestä meni.
Ensimmäinen matsi jossa kokonaisuutena näkyi jonkinlainen vastustajan aliarvointi ja ei pelattu sitten lainkaan sitä peliä mitä ollaan pelattu, vaan vähän liikaa puskettiin itse, kiekolliset pelaajat puski ja puski ja puski samalla kun kokenut Sport taas hienosti pelasi Pelicansin pelaajat pois sieltä missä me ollaan oltu hyviä ja pahassa paikassa pelasi älyttömän nöyrästi.
Mä pidän tuota Sportin ykkösketjua jopa Liigan parhaana ketjuna, nyt kun Lööke on alkanut olemaan juuri niin hyvä kun odotinkin, Hjalmarsson on odotetun hyvä johtava pelaaja ja jopa ylittänyt pisteodotukset ja Holmström on nyt sitä mitä odotin sen olevan jo viime kaudella, loistava all-around sentteri jonka voi pistää mihin vaan tilanteeseen kentälle ja se suorittaa.
Saa olla kateellinen tuollaisesta kentästä, nostan Sportille hattua että saivat kaikki vielä pidettyä!
Jasekin peli ei kyllä sitten yhtään toiminut tuossa aloittaneessa ketjussa, kun J.Jämsen on jostain syystä ihan lapanen kentällä. Se on hämmentävää kun ajattelee miten hyvä se oli treenipeleissä ja parissa kauden aikaisessakin pelissä, en tiiä onko itseluottamus sitten niin hukassa, vai onko Liigan tempo vaan sittenkin vielä liian kova.
Killinen - Vilen - Kelleher on ketju joka on natsannut ja pelasi monta hyvää vaihtoa niin omassa päässä kuin etenkin hyökkäysalueella, jossa olin parissa vaihdossa ihan varma että nyt se maali tulee, mutta tällä kertaa ei tullut.
J.Jämsen ja yllättäen Tukiainen hakevat roolejaan, vaikkakin Tukiainen on monessa vaihdossa hyvä, monta vaihtoa meni myös ihan ohi, mutta noista kahdesta Tukiainen hakeutuu innokkaasti vedolle, mistä plussaa. Bryggman pelaa hyvin jos malttaa pelata vähemmän kiekolla, kun nyt kaksi kertaa kun olisi pitänyt pelata maalia kohti niin se piti hallussa ja menetti ja kerran syötti täysin älyttömän hutisyötön viivaan. Itse kokeilisin Bryggmania alivoimaan, Ruotsissa se pelasi paljon myös sitä.
Summa summarum: Semisti ylimielinen "helppo keskiviikko" joka toivottavasti tiputti jengiä vähän maan pinnalle.
Eteenpäin.