Peliesitykset 2023–2024

  • 258 493
  • 3 829

Puli-Cher

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Pitkä on muisti. Viimeksi torstaina Andersson tasoitti ottelun Raumalla kahdella maalillaan. Emanuelssonin viikon 4 pelissä tehot 0+6. Aivan yössä ovat...
Myönnän virheeni. Mutta kyllä mä Andersonilta ootan enemmän kuin satunnaisia onnistumisia, sitä lähinnä tarkoitin. Tänään mielestäni oli ylivoimalla erittäin huono jos on viimeistelijäksi tarkoitettu (joo, yksi oli toki lähellä). Ja toki olin väärässä Emanuelsonin pojoista, mutta kyllä hän pelillisesti mun mielestä silti on aika yössä.
 

Incorrect

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olli Salo Sexy Hockey
Myönnän virheeni. Mutta kyllä mä Andersonilta ootan enemmän kuin satunnaisia onnistumisia, sitä lähinnä tarkoitin. Tänään mielestäni oli ylivoimalla erittäin huono jos on viimeistelijäksi tarkoitettu (joo, yksi oli toki lähellä). Ja toki olin väärässä Emanuelsonin pojoista, mutta kyllä hän pelillisesti mun mielestä silti on aika yössä.
Mun mielestä svenska mafia (Andersson-Ottosson-Molin) on ollut meidän paras ketju Anderssonin loukista palaamisen jälkeen. Jos sielä Andersson ihan yössä olisi niin ei se peli luistaisi.

Sitten tämän illan peliin. IFK puolusti kyllä hiton hyvin omaa maalinedustaa mutta luotiin kyllä riittävä määrä paikkoja saada peli tasoihin, Hovisella oli kyllä unelmailta. Vituttaa toki tappio mutta silti lupauksia herättävä esitys mielestäni ja viikon paras peli vaikka olikin jo kolmas matsi viiteen päivään, pystytään kyllä voittamaan mikä Liiga porukka tahansa, tänään ei vaan ollut viimeistely ”jyvällä”.
 

Puli-Cher

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mun mielestä svenska mafia (Andersson-Ottosson-Molin) on ollut meidän paras ketju Anderssonin loukista palaamisen jälkeen. Jos sielä Andersson ihan yössä olisi niin ei se peli luistaisi.

Sitten tämän illan peliin. IFK puolusti kyllä hiton hyvin omaa maalinedustaa mutta luotiin kyllä riittävä määrä paikkoja saada peli tasoihin, Hovisella oli kyllä unelmailta. Vituttaa toki tappio mutta silti lupauksia herättävä esitys mielestäni ja viikon paras peli vaikka olikin jo kolmas matsi viiteen päivään, pystytään kyllä voittamaan mikä Liiga porukka tahansa, tänään ei vaan ollut viimeistely ”jyvällä”.
Samaa mieltä pelin tasosta mutta pitäisi voittaa kanssa
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Sitten tämän illan peliin. IFK puolusti kyllä hiton hyvin omaa maalinedustaa mutta luotiin kyllä riittävä määrä paikkoja saada peli tasoihin, Hovisella oli kyllä unelmailta.
Joo ja olihan KooKoolla tänään myös ainakin yksi tolppalaukaus. Eipä voi KooKoon esitystä oikein moittia vaikka peli hävittiinkin. KooKoo oli tänään kaikessa muussa parempi paitsi viimeistelyssä. Harvemmin pelejä hävitään, jos omalla maalivahdilla on vain kahdeksan torjuntaa koko pelissä. Hovinen oli hyvä siitä ei pääse yli eikä ympäri. Tästä on hyvä jatkaa. Kautta on jäljellä melkein 2/3.
 

Pelitukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Myönnän virheeni. Mutta kyllä mä Andersonilta ootan enemmän kuin satunnaisia onnistumisia, sitä lähinnä tarkoitin. Tänään mielestäni oli ylivoimalla erittäin huono jos on viimeistelijäksi tarkoitettu (joo, yksi oli toki lähellä). Ja toki olin väärässä Emanuelsonin pojoista, mutta kyllä hän pelillisesti mun mielestä silti on aika yössä.
Molemmilla tulee onnistumisia harvoin ja viime aikoina osunut yhteen peliin. Saipaa vastaan Emanuelsson 0+4 ja lukkoa vastaan Linus tuplasi kauden maalimäärän. Tasaisuutta kaipaisi noilta kärkihankinnoilta enemmän. Et kyllä ne melkeinpä yössä ovat olleet, jos ei yksittäisiä pelejä katsota
 

Fanatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ydinjätejoukkue
Jäi todella kaksijakoiset fiilikset itselle tämän illan esityksestä. Tilastot kertovat, että oltiin niskan päällä tai miten sitä nyt kuvailisi. Mutta toisaalta tuo laadukkaiden paikkojen tuottaminen on ollut välillä erittäinkin haastavaa.

Odottaisin enemmän pelivälineen toimittamista maalille ja sellaista "tappamisen" meininkiä siellä maalin edessä.

Toisaalta pystyttiin pitämään kontrollia ihan hyvin ja muutenkin paikkoja olisi ollut riittävästi tasoitukseen ja vaikka toiseenkin maaliin. Välillä mietin, että miten me ollaan tehty tolla hyökkäyspelillä noin suuri määrä maaleja.
 

sknul

Jäsen
Suosikkijoukkue
montreal canadiens,
suolahden urho.
Molemmilla tulee onnistumisia harvoin ja viime aikoina osunut yhteen peliin. Saipaa vastaan Emanuelsson 0+4 ja lukkoa vastaan Linus tuplasi kauden maalimäärän. Tasaisuutta kaipaisi noilta kärkihankinnoilta enemmän. Et kyllä ne melkeinpä yössä ovat olleet, jos ei yksittäisiä pelejä katsota
Samaa mieltä ainakin Anderssonista tänään. Pelkkiä kiekosta ohi sutimisia. Muutenhan peli oli täysin hallussa. Tai ainakin käännettävissä kunhan joku löytäisi sen verkon sieltä välillä. IFK pelasi tänään todella fiksusti. Ja ilmeisesti tarkoituksella esti KooKoon pääsyn ykkössectorille Ristoa lainatakseni.
 

Lätkä-Lasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, Sparta Praha, Sodankylän Pallo, KooKoo
Tämä kausi taitaa päättyä runkosarjaan. En usko, että tästä joukkueesta saadaan tämäniltaista kirkkaampaa saalista aikaiseksi. Katsotaan, mitä ensi vuonna käy, kun valmennus, maalivahdit ja suurin osa joukkueesta vaihtuu! Toivotaan parasta! Tästä joukkueesta puuttuu tappajan ja voittajan asenne. Nyt paikalla on virkamiesotteella pelaavia kesälomaa odottavia kavereita! Poislukien Kanadan passin miehet!
 
Viimeksi muokattu:

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Tämä kausi taitaa päättyä runkosarjaan. En usko, että tästä joukkueesta saadaan tämäniltaisesta kirkkaampaa saalista aikaista. Katsotaan, mitä ensi vuonna käy, kun valmennus, maalivahdit ja suurin osa joukkueesta vaihtuu! Toivotaan parasta! Tästä joukkueesta puuttuu tappajan ja voittajan asenne, Nyt paikalla on virkamiesotteella pelaavia kesälomaa odottavia kavereita! Poislukien Kanadan passin miehet!

Näin se on, runkosarjaan jäädään. Fokus ei riitä, puolustus ei riitä.

Kun pelit tasautuu nyt niin olemme todnäk sijalla 13 nyt, ansaitusti.
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Lehkosen Ika sanoi että pleijareihin menee että heilahtaa ja jos jatketaan viim 10 ottelun keskiarvolla, 1,7, niin miksipä ei
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Jees että pelattiin kauden parasta vieraskiekkoa ja pehmeä, mutta tyhmä jäähy. Paason taklauksesta olisi kyllä myös jäähy kuulunut

Tastus otti jäähyn
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös