Peliesitykset 2021–2022

  • 261 120
  • 3 859

Keyser

Jäsen
Kyllä menee toki pelaajienkin piikkiin henkimaailman totaalinen romahdus JYP-SaiPa-Sport peleissä, mutta kyllä minä erityisesti valmennuksen suuntaan katson, että mitäpä vittua. Kiekkoa hallitaan ja siihenkö tyydytään, asenne on kadoksissa ja suolapatsaat seisoo aitiossa rivissä, polvien asennoista näkyy aika-ajoin elonmerkkejä.

Kentällä on saaveittain hyytelöä, pelokasta hyytelöä.
Bono Heiskanen taitaa olla edelleen saikulla. Koko tän ajan onkin tainnut mennä ihan päin persettä. Sattumaako..
 

Ansa Paitsio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kyllä näillä näytöillä ja otteilla on turhaa odottaa jatkoa. Näyttää että niin valmennus kuin toimiva osasto on hukassa. No toisaalta tämä kausi tullaan muistamaan muista isoista kiekkoonkin liittyvistä tapahtumista. Melkoinen kausi. KooKoon menestykseen jatkossa on usko hiipunut. Sori siitä.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Sanoin 15 sekuntia ennen Spåran maalia, että KooKoo vielä vittu sössii tämän matsin.
 

Caballero76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kookoo
Mitä helevet.. Mulla täysin samat. No, kertoo tästä kaudesta kaiken. Miten helvetissä me ei olla ihan pohjilla? Kuinka vitun huonoja nää muut jengit on ollut? Tällä hetkellä ne pesee meillä jokatapauksessa lattiaa.
Niin, tulee mieleen ketä joukkueita olis pitäny olla vastassa että voitais voittaa. Mulle ei olis tullu parempaa vaihtoehtoa mieleen näin tiukassa paikassa kun 3 joukkuetta jotka menettäny mahdollisuuden..
 

Yarbba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPL
Niin, tulee mieleen ketä joukkueita olis pitäny olla vastassa että voitais voittaa. Mulle ei olis tullu parempaa vaihtoehtoa mieleen näin tiukassa paikassa kun 3 joukkuetta jotka menettäny mahdollisuuden..
Jepulis. Samaan aikaan toisaalla jengi tappelee kärkijengejä vastaan ja pelikin näyttää keväiseltä. Tää meidän ripuli näyttää marraskuisessa illassa tienvieressä lojuvalta paskalta.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Ratkaistaanko vikassa pelissä Kärpät-KooKoo 11.sija?

Pahoin pelkään niin.
 

Yarbba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPL
En haluaisi olla näin negatiivinen tätä meidän jengiä kohtaan, mutta jotenkin niin haluttomalta tuo näyttää että se tarttuu. Mietin vaan, että mihin se loppusyksyn raikas peli katosi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös