mustaoranssi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KooKoo
Niinhän se kaikilla. No katsotaan ollaanko syksyllä rynkyt kädessä metsässä eikä hallillaEns kaudelle varmaan saadaankin kova nippu kun kassa suorastaan pullistelee rahaa..
Niinhän se kaikilla. No katsotaan ollaanko syksyllä rynkyt kädessä metsässä eikä hallillaEns kaudelle varmaan saadaankin kova nippu kun kassa suorastaan pullistelee rahaa..
Kyllä mä nostaisin tuohon myös erään varakapteenin ja isolla hehkutuksella takaisin tulleen "ykkössentterin", eli Kim Strömbergin. Aivan järkyttävää hiihtelyä.Tuo Ilveksen kolmikko ja Nikkilä on kyllä oikein tämän hetkisen joukkueen ruumillistumia. Haluttomia, munattomia rahastajia.
Ehdottamasti ulos kauden jälkeenKyllä mä nostaisin tuohon myös erään varakapteenin ja isolla hehkutuksella takaisin tulleen "ykkössentterin", eli Kim Strömbergin. Aivan järkyttävää hiihtelyä.
Jos pelisuunnitelma on hiihdellä kentällä tehottomasti ja puolustaa paskat housussa yhden maalin johtoa, niin ymmärrän täysin.@Kalapoika Kyllähän Säm on joukkueessa mukana, mutta vaikuttaisi ettei mahdu mukaan. Sam ei pysy pelisuunnitelmassa ja sen takia ilmeisesti istuu hodareilla.
Jos Salon pelisuunnitelma on hengetön ja tehoton pörräys niin hyvä kun ei pysykkään, päästäis vaan kentälle pelaamaan vaistoillaan.@Kalapoika Kyllähän Säm on joukkueessa mukana, mutta vaikuttaisi ettei mahdu mukaan. Sam ei pysy pelisuunnitelmassa ja sen takia ilmeisesti istuu hodareilla.
Mun mielestä Salo kommentoi matsi tai pari takaperin pressissä(ehkä toi HPK matsi), et Samilla on jotain vammaa joka estää pelaamisen.@Kalapoika Kyllähän Säm on joukkueessa mukana, mutta vaikuttaisi ettei mahdu mukaan. Sam ei pysy pelisuunnitelmassa ja sen takia ilmeisesti istuu hodareilla.
Joo HPK matsin jälkeen Salo kertoi, että Löfquistillä on vamma, joka estää tällä hetkellä pelaamisen.Mun mielestä Salo kommentoi matsi tai pari takaperin pressissä(ehkä toi HPK matsi), et Samilla on jotain vammaa joka estää pelaamisen.
Mun mielestä Salo kommentoi matsi tai pari takaperin pressissä(ehkä toi HPK matsi), et Samilla on jotain vammaa joka estää pelaamisen.
Asennevamma?Siis olisiko suomeksi asenne-...