Finnhopper
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KooKoo
Tollasia pitkiä myllyjä ei kärsi tokassa erässä varsinkaan antaa, pakit hyytyy väkisinkin. Jokohan Väinö päästetään tokassa erässä irti?
Oliko tuosta Oksasen käsivammasta missään ikinä mitään varmaa tietoa? Vaikea uskoa, että pelaisi tuolla tasolla, jos siellä oikeasti jotain vammaa oli.
Mingoia ja Koivisto koko kauden sivussa ja Oksasella ilmeisesti käsivamma? Björkkä palannee viikon sisään.
Samaa ihmettelen, mitä hävittävää KooKoolla on niin paljon ettei Liikosta uskalleta ottaa peliin mukaan. Viidella puolustajalla ei vaan jaksa, kun ifk paineistaa tuolla tavalla. Nyt jos toiseen erään Liikonen otetaan mukaan niin ei ole helppoa lähteä pelaamaan ekaa liiga ottelua, kun on istunut erän penkilläEn kyllä ymmärrä, että miksi otetaan kokoonpanoon edes, jos ei pääse pelin alusta asti kokeilemaan?
Todennäköisesti vois jännityskin helpottaa jos sellaisesta kärsii, kun käy muutamat vaihdot pelaamassa. Kylmänä sitten jokunen hajavaihto tokassa erässä voi olla haastavaa tehdä pelkästään oikeita asioita kun et ole missään rytmissä. No, mä en ole valmentaja enkä tajua todennäköisesti kiekosta paljonkaan, joten luulen, tai ainakin toivon, että tässä valmennustiimi tekee ihan oikeita asioita.Samaa ihmettelen, mitä hävittävää KooKoolla on niin paljon ettei Liikosta uskalleta ottaa peliin mukaan. Viidella puolustajalla ei vaan jaksa, kun ifk paineistaa tuolla tavalla. Nyt jos toiseen erään Liikonen otetaan mukaan niin ei ole helppoa lähteä pelaamaan ekaa liiga ottelua, kun on istunut erän penkillä
KooKoolla pelaa taas Antsan mukaan joku Letser ja Punsaksen. Viimeksi jouduin katsomaan kuku kumma tuo Letser on?Jos en joudu sairaalaan jonkun ihottuman takia tän pelin aikana niin on ihme.. Sitä myöten myrkyllistä on tämä Antsan selostus..
Olin tätä samaa tulossa toitottamaan tänne.Nyt jumalauta ei se Liikonen varmaan huonompi ole kuin Rautanen...