Nahkasohva
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Laittakaa nyt paikoista sisään tai kohta kaveri tekee!
Onko ylläri? Ainut jonka puolesta vituttaa on Heljanko. Tapparan jengi pyllisti omalle veskalle aika ikävästi.Mokke-Heljangolla penkinpäässä sellaiset ilmeet että taitais haluta jo lähtee takas Tampereelle, kiinnosta pätkääkään tän pelin seuraaminen... :)
Onko ylläri? Ainut jonka puolesta vituttaa on Heljanko. Tapparan jengi pyllisti omalle veskalle aika ikävästi.
Tule mukaan nauttimaan ihan reilusti! Mä en vaan vieläkään uskalla uskoa voittoon. Mutta kyllähän tämä nyt just hyvältä näyttää!
Ei nuolaista ennen kuin tipahtaa. Pidetään mielessä se eräs 7-7 päättynyt peli Tapparaa vastaan.
UPS toi tänään 24 puolen litran flindaa laadukasta saksalaista olutta finaaleita varten, no juotuahan nuo tulee kuitenkin, tänään voi pari korkata pronssin kunniaksi...Mulla on jääkaapissa noin 1-asteinen kuohuviini (joo joo, liian kylmää hifistelijöille). Jos tämä voitetaan, taidanpa korkata!
Volvo-turnauksessa?Joo, pronssia tuli ja kiva peli. On muuten turhaakin turhempi peli! Missä muussa liigassa pelataan pronssista?
Eikös siellä pelattu vain pronssipeli :)Volvo-turnauksessa?
Kyllä mää oon siellä finaalin ollut häviämässäEikös siellä pelattu vain pronssipeli :)
Oma veikkaus, että vähintään puolet jengistä vaihtuu uusiin kasvoihin....Saattaa tulla iso mylläys ensi kauteen, toivottavasti esim. Hursti saataisiin pidettyä. Myös jollain tavalla tulee ikävä Pikkaraista, vaikka Peltosen myötä kunnon tuuletusta odotankin.