Viherpuiston Ruoska
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Perinteinen väärä vaihto IFK:ta vastaan, eikä tietenkään vihelletä.
Tuohimaa on kyllä jatkoajalla ollut kova.
Mulla ei vissiin veri enää kierrä päähän ku vaimo kyselee stressitasoa. Vastasin et ysivitosessa on stressimittari.Johtuneeko siitä, että ei ole tarvinnut jääkiekkoa hirveästi jännittää pariin vuoteen, joten kyllähän tässä meinaa syke nousta.
Mulla ei vissiin veri enää kierrä päähän ku vaimo kyselee stressitasoa. Vastasin et ysivitosessa on stressimittari.
Mulla ei vissiin veri enää kierrä päähän ku vaimo kyselee stressitasoa. Vastasin et ysivitosessa on stressimittari.
Mertsi ei nähnytVähän ihmetyttää että kaikki muut näkivät vaihtovirheen paitsi tuomarit. No eipä se siihen kaatunut jos on kaatuakseen. Nyt vielä vähän AstraZenecaa pojille tauolla pohkeisiin niin kyllä se siitä!
Näyttävää pyöritystä ajoittain, mutta ei silti edes kunnon laukauksia, kuten torjunnatkin kertovat. Olisi tämä kyllä pirun tärkeää voittaa. Kohta on suunnilleen nollattu tulevan välipäivän lepo ylimääräisellä pelaamisella ja tappiolla olisi sitten taas varmasti edessä kaksi peliä peräkkäisinä päivinä.
On tämä melkoista kun jos mietitään meidän onnistujia hyökkääjistä niin ei sieltä nelosketjun lisäksi voi oikein muita nostaa esille kuin Tallberg ja pienin varauksin ehkä Sallinen. Silti yhden maalin päässä olisi 2-0 tilanne sarjassa.
Borgström, Lundell, Broadhurst, Dyk ja Saarinen ovat niitä joiden pitäisi nyt nostaa tasoaan.
Mertsi ei myöskään tajunnut kuin vasta hidastuksesta Varakkaan tolppalaukauksen, vaikka kilahfus kuului kotisohvalle asti.Mertsi ei nähnyt
Mertsi ei nähnyt
En nauti tiukoista peleistä joissa on kova panos. Murskavoitot on mun juttu.