Lisätään syntilistaan hitaus. Maalintekijä joka ei edes ehdi maalipaikoille on melkolailla pelkkä rasite.Ihan vitusti. Oma luotto on jäissä niin kauan, kunnes toisin kentällä todistaa. Pehmeä hazardi.
Kyllä, meni rikki. Kukaan ei tiedä kuinka pahasti.Menikö Broadhurst pahasti rikki Tyrväisen taklauksesta kysyy epätietoinen nyt vasta mukaan päässyt?
Viton ja Maukan liike tekis tiukkaa kaljaliigoissakin. Turhan monta kivirekeä kokoonpanossa.Saat olla mitä mieltä puolestani. Katso kuitenkin paljonko Nikke on ansainnut peliaikaa ja kun on sitä saanut, niin miten sen on käyttänyt pääasiassa. Niken kaltaisen pelaajan ei kuulu olla liigajoukkueen mukana. Tänään pakosta mukana ja joka hetki oksettaa.
Paha sanoa. Päähän taisi kopsahtaa ja oikeastaan vain siksi että itse pisti päänsä alas.Menikö Broadhurst pahasti rikki Tyrväisen taklauksesta kysyy epätietoinen nyt vasta mukaan päässyt?
Aidot näyttelijät elävät rooliaan vähän pidempään kato.
Menikö Broadhurst pahasti rikki Tyrväisen taklauksesta kysyy epätietoinen nyt vasta mukaan päässyt?
Myös Jode tykkää näistä, olen varma että sai vähintään fistbumpit.Komeasti blokkasi Åsten. Taisi tehdä aika kipeää. Arvostan.
Aivotärähdys vaatii muutakin kuin pään alas laittamista. Sellaisia tilanteita mahtuu yhteen jääkiekko-otteluun satoja.Paha sanoa. Päähän taisi kopsahtaa ja oikeastaan vain siksi että itse pisti päänsä alas.