Sallinen paikkasi hienosti eilisen aloitustappion syömällä kumia jengin edestä tuossa lopussa.
siis se tuli rikkeen korostamisesta se pellehyppääjän jäähy. Kyllä siinä rike ja ansaittu jäähy Muuttinille, mut jos korostat sitä rikettä niin lähdet itsekin. Kyllähän siinä nähtii melko isoeleinen kaatuminen vaikka iso bambi oli uhrikin.
Juu ei tuossa ollut mulle mitään epäselvää. Olen vain tuosta säännöstä eri mieltä. Jos sut kaadetaan niin saat mun puolesta kaatua ihan miten huvittaa. Sut on silti kaadettu.
Pelistä:
Mahtava nousu, mutta olipa paljon hyödytöntä pyörimistä. Ei oikein kunnolla edes haastettu Heljankoa. Ja annettiin ihan liikaa Tapparalle maalintekosaumaa. Tää oli käänteisesti eilinen peli toiste päin. Hieman paremmalla viimeistelyllä Kahvara olisi ratkaissut tän pelin toisessa erässä. Meidän peli hajoaa liian usein.
Ja kyllähän meidän pakisto häviää Tapparalle. Heiltä taisi puuttua kaksi MJ-tason ukkoa ja meiltä Auvitu. Vaikeaa olisi 7 pelin sarjassa. Hyökkäyksessä ollaan aika tasaväkisiä vaikka Tapparalta pari ukkoa puuttuikin, koska Saarinen ja Borgström ovat vasta tuloillaan ja voivat pleijareiden aikaan olla kovassa iskussa.
Tulee kyllä kova sarja jos kohdataan pleijareissa.
7/9 pts. Ihan ok suoritus vaikka tällä viikolla olisi pitänyt niistää Ässiltä myös ne 2 pistettä jotka jäi Poriin.
Toisaalta ei ollut kaukana 4/9 ja samalla seitsemäs sija. Aika kutkuttava on sarja tällä hetkellä.
Vito on löytänyt jostain kädet. Eilen ja tänään upeat passit maaleihin.
Varakas on IFKn suurin Jekyll& Hyde, sillä milloin tahansa saattaa tulla jäätävä syöttö tai maali ja sitten seuraavassa vaihdossa ei onnistu kohottamaan kiekkoa helpossa tilanteessa omassa päässä ja vastustaja rankaisee. Eilen onneksi Tuohimaa pelasti Varakkaan, kun jälkimmäinen ei taas oikein onnistunut asettamaan lapansa kärkeä kiekon alle siten, että kohotus onnistuisi.Vito on löytänyt jostain kädet. Eilen ja tänään upeat passit maaleihin.
Vitohan löysi jo kädet 2019 välierissä Kärppiä vastaan. Tällä videolla 2:22 tulee Viton pikku nousu, harmi ettei Thorell saanut sisään:Vito on löytänyt jostain kädet. Eilen ja tänään upeat passit maaleihin.
Melkee tippa linssissä ku näkee noita poffivideoita missä yleisö mylvii.Muistanutkaan miten hyvä meno hallilla voi olla. Helvetin korona.
Muistanutkaan miten hyvä meno hallilla voi olla. Helvetin korona.