Samaa mieltä toki siitä että yhdestä pelistä ei voi vetää isompia johtopäätöksiä, mutta tarkoitin lähinnä oliko tehty jotain pelitavallisia muutoksia?
No minusta muutosta oli siinä, että KalPa ei antanut ihan niin aktiivista painetta vastustajan päätyyn asti, mitä on tavannut yleensä tehdä. Ei se nyt toki ollut mitään passiivista trappia punaviivalla, mutta ei kuitenkaan ajettu vastustajan maalin taakse tai muuten erityisen kovalla paineella ja syvälle vastustajaan kiinni.
Ehkäpä tuota kautta itse asiassa saatiin sitten pelin virtaus itselle suotuisammaksi. Mielikuviin jäi, että SaiPa yritti usein avata peliä pitkillä syötöillä ja ne eivät johtaneet kovinkaan järkeviin hyökkäyksiin, vaan KalPa sai ne hyvin kiinni ja pääsi sitten itse kääntämään peliä hyökkäyssuuntaan.
Mutta tuo nyt tosiaan oli yksittäinen peli yksittäistä vastustajaa vastaan, ja tuossa kohtaa kolmas peli neljään päivään, eli oliko pelaamista sitten rukattu vähän rasitusta ja/tai vieraspelaamista silmällä pitäen. Minun silmään tuossa oli kuitenkin idean tynkää, jota kannattaisi ehkä hyödyntää jatkossakin. Luistin kyllä sinällään liikkui ihan mukavasti, vaikka pientä peliruuhkaa olikin.