Nyt se peli näyttää siltä, minkä perään on huudettu. Joka jätkä taistelee helvetisti ja tekee hommia. Hyvä voitto taas, ja luottavaisin mielin voi katsoa kevääseen!
Eikö asiaa voi katsoa niin päin, että valmennuksen ansiosta joukkue herää nyt taistelemaan sillon, kun fanit antavat jo periksi? Virheistä on opittu jotain, sillä alkukaudella Lukko itse tuhri johtoasemassa selvänkin pelin vastustajalle. Nuo koomailut tosiaan menivät valmennuksen piikkiin.Nyt kuitenkin asiaa pitää katsoa kriittisesti, niin meillähän valmennus kusee housuihinsa illasta toiseen. Hesassa torstaina 15 minuuttia ja 3-0 tappiolla. Tänään 3 minuuttia ja risat jolloin lukemat jo 0-2 vieraille. Valmennus on nyt suurin murhe sille, että tästä kaudesta voidaan odottaa jotain.
Yuppi kirjoitti:Rale on sittenkin kuningas minä tiesin minä tiesin!
Tuomiopäivän pasuuna numero 1963 on ollut melko vaitonainen viime ajat.
Eikö asiaa voi katsoa niin päin, että valmennuksen ansiosta joukkue herää nyt taistelemaan sillon, kun fanit antavat jo periksi?
Lukon materiaali on liigan TOP 3, mutta suoritukset päin persettä, piste.
Niin, tästä asiasta oikeastaan voidaan keskustella vaikka koko yö ja seuraavakin.Tämä kommentti oli päin persettä, piste.
Kerro minulle aluksi, miksi Lukon materiaali ei ole sijalla 3 (kolme). Jatketaan keskustelua sitten siitä.
Niin, tästä asiasta oikeastaan voidaan keskustella vaikka koko yö ja seuraavakin.
Kerro minulle aluksi, miksi Lukon materiaali ei ole sijalla 3 (kolme). Jatketaan keskustelua sitten siitä.
Mahdollisuudet on vaikka mihin, kunhan voitetaan pelejä viimeisen 10 kierroksen malliin. Ihan saatanan sama, jos muutama paska peli mahtuu joukkoon, kunhan pelejä voitetaan tahdilla 70/30 Play Offseissa.
Millä mittareilla materiaali on top-3, varsinkin jos ajatellaan koko kautta?
Puolustus: Hyvää keskitasoa, joskin parannettavaa löytyy. Honkaheimon ykkösparin komennus kertokoon kaiken. Eli ajamme vajaallee kalustolla.
Hyökkäys: Pistepörssin neljän kärjestä Lukkoon kuuluu kaksi nimeä. Se on siinä.
Juurin näin. Itseasiassa playoffeissa vahvimmilla on yleensä se joukkue, joka löytyy kuntopuntarista korkealta viimeisen 20 kierroksen ajalta. Lukolla näyttää tänä vuonna kunnonajoitus osuneen paremmin.
Raulin tilanne on huonontunut reippaasti syksyn jälkeen. Varsinkin kärkipelaajat eivät ole sitoutuneet projektiin.
Ala-arvoinen valmennus ja sekava pelikirja saavat Lukon näyttämään ryhmältä yksilöitä jotka odottavat jo kesälomaa.
Voin jo nyt kertoa ettei menestystä tule, jos Urama jatkaa. On aivan käsittämätöntä miten sokeasti porukka uskoo Lukon mahdollisuuksiin mutta palataan asiaan keväällä. Olen tälläkin palstalla tiennyt Lukon lopulliset sijoitukset harvinaisen tarkkaan mutta joka vuosi täällä pitää jonkun vänkätä vastaan.
1963 on ollut palstalla viimeksi todennäköisesti silloin, kun sarjan tilanne oli 0-2 ja seuraaavaksi ilmestyy parin tappipelin jälkeen. Valitettavasti tämä menee ensi kauteen. Mutta sirkus tarvitsee pellejä ja ei täällä mitään vääntöä syntyisi, ellei joku näkisi vain negatiivista joka asiassa.Onko sinussa arvoisa nimimerkki 1963 kanttia tulla toteamaan, että olet ollut joissakin asioissa väärässä? Tässä poimintoja runkosarjan ajalta.