Siinä mielessä samaa mieltä että jos viikko tippumisen jälkeen olisi tultu esiin vaikka Jasekin ja Barton jatkosopimuksien kanssa, täällä olis jotkut varmasti kommentoinut tyyliin että "eihän ne nytkään voittanut mitään edes Björnisen kanssa" ja se fiilis olis palanut siihen. Tai jos oltais tippumisen jälkeen ilmoitettu että tyyliin että Rajaniemi ja A.jämsen ja pari junnuista on tehnyt jatkot, samaan aikaan kun Ässät hommaa Jesse Joensuuta jne, olis ihan varmaan tullut sitä vinkumista että miksei meille hommata ketään kovia ja vaikka mitä.Kun mikään ei riitä. On tämä Pelicans-osio kyllä yksi negatiivisuuden keskittymä. Nupekin on päästy taas haukkumaan.
Mielestäni on hyvä, että tullaan kerralla ulos isommin kuin että tiputellaan silloin tällöin neloskentän miesten jatkoja jotka sitten löytyisi Etlarista pikkupräntillä. Mielestäni on myös tylsää jos kaikki julkaistavat sopimukset on tiedossa jo etukäteen eikä itse tilaisuus tuo mitään uutta ja yllättävää.
Olen kovasti sitä mieltä että joukkueilla ylipäätään on kehittämistä asiakassuhteiden ylläpitämisessä, eli fanien huomioimisessa, myös Pelicansilla. Itse ehkä tekisin esim niin että kun sopimus on tehty, pistäisin someen kuvan tyhjästä parkkiruudusta tai sopimuspaperista jossa kynä peittää nimen ja kertoisin että sopimus julkaistaan tilanteessa X, kun kaikki on valmista.
Tosin, melkein miten vaan tekee, joku vinkuu. Onhan siinäkin oma fiiliksensä kun joku uusi pelaaja levähtää täysin odottamatta jengiin.