Mainos

Pelicansin tiedotus – ”kun meille sopii”

  • 112 197
  • 424

Kankolan Kane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Uudet pakit eivät sitten ilmeisesti ole perjantaina mukana Mikkelissä ellei niitä aiota julkaista ilman mitään isompia teasereita. Toisaalta olisi myös aika Pelicansin näköistä tiedottamista, että kangasniemen sopimuksella kiusoitellaan viikko vonkaleena ja nhl-pakin joukkueeseen liittymisen saa lukea perjantaisen harkkapelin kokoonpanoista.

Pakko myös arvostaa sitä, että seuran vastaus valtakunnan lehdissä jo julkistettuun jma:n sopimuksen purkuun on taas käytännössä lämärin lounaslista ja syvä hiljaisuus.
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Uudet pakit eivät sitten ilmeisesti ole perjantaina mukana Mikkelissä ellei niitä aiota julkaista ilman mitään isompia teasereita. Toisaalta olisi myös aika Pelicansin näköistä tiedottamista, että kangasniemen sopimuksella kiusoitellaan viikko vonkaleena ja nhl-pakin joukkueeseen liittymisen saa lukea perjantaisen harkkapelin kokoonpanoista.

Pakko myös arvostaa sitä, että seuran vastaus valtakunnan lehdissä jo julkistettuun jma:n sopimuksen purkuun on taas käytännössä lämärin lounaslista ja syvä hiljaisuus.
Uusien pelaajien tiedotuksesta samaa mieltä. Johan ne sitä paitsi tiedotettiin IG:n seuraajalistalla.

JMA:n suhteen tilanne voi olla kuitenkin se, ettei kaikki ole vielä teknisesti julkaisukelpoista. Tai mistäs minä mitään tiedän.
 

Kankolan Kane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
JMA:n suhteen tilanne voi olla kuitenkin se, ettei kaikki ole vielä teknisesti julkaisukelpoista. Tai mistäs minä mitään tiedän.
Kävi tämäkin mielessä. Siinä tapauksessa tosiaan ymmärrettävää.

Ja toisessa ketjussa tosiaan hyvä pointti, että eiköhän noi uudet haluta esitellä ensin kotona. Siinä mielessä tässä on vielä hyvin aikaa niitä teasereita tiputella. Toki se voi noin kovien nimien kanssa johtaa siihen, että nämä vahvistukset julkaistaan ensimmäisenä eri lehdissä. No näillä mennään, täytyy yrittää malttaa.
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat ja muut jotka eivät voita
Tässähän luodaan vaan ovelasti hypeä. Kova kohu vuotaneista nimistä ja mitä pidempään vedätetään, sen enemmän keskustelua ehtii syntyä, ja jopa epävarmuutta, osuiko sittenkään. Ja lopulta homma viimeistellään julkaisemalla yllättäen hommattu 1-sentteri näiden pakkien kanssa samaan aikaan. Sen jälkeen toimiston lattialla kieriskellään naureskellen pitkän aikaa.
 

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kävi tämäkin mielessä. Siinä tapauksessa tosiaan ymmärrettävää.

Ja toisessa ketjussa tosiaan hyvä pointti, että eiköhän noi uudet haluta esitellä ensin kotona. Siinä mielessä tässä on vielä hyvin aikaa niitä teasereita tiputella. Toki se voi noin kovien nimien kanssa johtaa siihen, että nämä vahvistukset julkaistaan ensimmäisenä eri lehdissä. No näillä mennään, täytyy yrittää malttaa.
Onko sopimusta edes teknisesti vielä purettu? Eli onko uutta seuraa Juhikselle löytynyt. Mikko Niemelän osalta ei tiedotettu mitään ennen kuin Saipa sen lopulta huoli ja sopimus saatiin siinä vaiheessa purettua.
 

Nilkkarallia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Läppä, et ig:n storyssä oli pätkä kun just nimenomaan Adam Baresia valokuvataan. Muistelen palstan hieman kiehuneen viime syksynä kun Baresin kuva puuttui :-D
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Pistepörssissä Laukkanen 0+0=0, varmuuden vuoksi tämä neljään kertaan.
Olisihan tuohon Lelulle voinut muutaman maalin merkata, sen verran kova turnauskunto tässä Kapteenilla on taas kesällä ollut kun täysosumia on paukuteltu pelaajarekryjen puolella.
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Organisaatiossa ja toimistolla tapahtunut taas kertaalleen muutoksia firman rakenteisiin ja kokoonpanoon, kun viime kaudella Pelicansin markkinoinnista ja viestinnästä vastannut Brand Team Finland Oy:n toimitusjohtaja Seppo Väliheikki siirtyi firmansa kanssa edistämään kotikaupunkinsa JYP:in brändin kehitystä: Seppo Väliheikki JYPin markkinointi- ja viestintäpäälliköksi

Tämän myötä markkinointia ja viestintää ilmeisesti vedetään Lahdessa jatkossa taas omalla porukalla ilman markkinoinnin ulkoistusta kolmannelle osapuolelle. Lieneeköhän tällä mitään tekemistä niiden kesän heikkolaatuisten tiedotteiden kanssa.
 

Kankolan Kane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Organisaatiossa ja toimistolla tapahtunut taas kertaalleen muutoksia firman rakenteisiin ja kokoonpanoon, kun viime kaudella Pelicansin markkinoinnista ja viestinnästä vastannut Brand Team Finland Oy:n toimitusjohtaja Seppo Väliheikki siirtyi firmansa kanssa edistämään kotikaupunkinsa JYP:in brändin kehitystä: Seppo Väliheikki JYPin markkinointi- ja viestintäpäälliköksi

Tämän myötä markkinointia ja viestintää ilmeisesti vedetään Lahdessa jatkossa taas omalla porukalla ilman markkinoinnin ulkoistusta kolmannelle osapuolelle. Lieneeköhän tällä mitään tekemistä niiden kesän heikkolaatuisten tiedotteiden kanssa.
Voi hyvin olla. Ei tuo heidänkään kädenjälki kyllä viime kaudella mitään timanttia ollut. Ei nähdäkseni kovin iso menetys, mutta vähän parempaan pitäisi tässä ylipäätään pystyä.
 

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Organisaatiossa ja toimistolla tapahtunut taas kertaalleen muutoksia firman rakenteisiin ja kokoonpanoon, kun viime kaudella Pelicansin markkinoinnista ja viestinnästä vastannut Brand Team Finland Oy:n toimitusjohtaja Seppo Väliheikki siirtyi firmansa kanssa edistämään kotikaupunkinsa JYP:in brändin kehitystä: Seppo Väliheikki JYPin markkinointi- ja viestintäpäälliköksi

Tämän myötä markkinointia ja viestintää ilmeisesti vedetään Lahdessa jatkossa taas omalla porukalla ilman markkinoinnin ulkoistusta kolmannelle osapuolelle. Lieneeköhän tällä mitään tekemistä niiden kesän heikkolaatuisten tiedotteiden kanssa.
Käsittämätöntä kun markkinointi ja viestintä osastolla on nettisivujen mukaan neljä henkilöä niin jälki on tommoista. Toki voi olla osa osa-aikaisia tms
Täällä vielä viimevuoden joukkuetiedot jne
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Käsittämätöntä kun markkinointi ja viestintä osastolla on nettisivujen mukaan neljä henkilöä niin jälki on tommoista. Toki voi olla osa osa-aikaisia tms
Tuon nelikon keski-ikä tosin taitaa olla jotain 25 vuotta ellei jopa sen alle, eli hyvinkin nuorta ja kokematonta porukkaa vastaamassa noinkin tärkeästä osa-alueesta organisaatiossa. Pari kun tuosta vielä vastaa ilmeisesti pelkästään kuva- ja videotuotannosta, niin siihen jää sitten kaksi toteuttamaan sitä virallista markkinointia ja viestintää sekä sen suunnittelua ja toimeenpanoa. Nopean LinkedIn-taustatsekkauksen perusteella kovin ohkaisella kokemus- ja koulutuspohjallakin vielä näköjään vedetään nimenomaan markkinointiin ja viestintään liittyen. Ei siinä, nuoret varmasti oppii ja kehittyy hommassa, siinä mielessä hienoa että seura antaa nuorille ja kokemattomille mahdollisuuden noinkin vaativissa rooleissa ja hommissa vaikka jälki onkin tähän mennessä ollutkin sitten sen näköistä.

Voi hyvin olla. Ei tuo heidänkään kädenjälki kyllä viime kaudella mitään timanttia ollut. Ei nähdäkseni kovin iso menetys, mutta vähän parempaan pitäisi tässä ylipäätään pystyä.
Ihan totta kyllä, tätä vähän taidettiin kyseenalaistaakin silloin viime syksynä että mitä joku keskisuomalainen mainosfirma tietää ja tajuaa päijäthämäläisille markkinoimisesta ja viestimisestä. Ei tainnut lopulta tietää (tai sitten ei saanut ihan vapaita käsiä sen toteuttamiseen), joten siinä mielessä ei tosiaan varmaan mikään kovin suuri menetys.
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat ja muut jotka eivät voita
Tämä yhteystietosivu kyllä kanssa oikein mestariteos. Kuvat ja fontit vähän sinnepäin;)
Mikäs tolla sivulla on pielessä? En huomannut muuta outoa, kuin että 2 on ihan saman näköistä, oranssit pitkät nokat ja valkoinen naama. Ja muutenkin tuo kaksikko on jostain olivat tutun näköisiä, katse vielä vasemmalle.
 

surfa

Jäsen
Muistanko väärin, vai tuliko viime kaudella ainuttakaan kotiharkkapeliä mistään?
Ei tullut ei. Vitutti jo viime vuonna, että kauempana asuvat seuraajat selvästi ovat nollan arvoisia, eikä ne vähät mitä jotenkin lahjoittaa voisi, kelpaa.

Mitään vähempää en odota tältäkään vuodelta.

Store on nykyään oma tarinansa paskoine tuotteineen, mutta "palvelukin" on ollut ihan kuraa viime kokemuksilla.

Maikkarikin nosti halvimman mainoksilla höystetyn tilauksen hintaa niin paljon, että tuskin tulee nähtyä yhtään peliä tällä kaudella ylipäätään. Eikä kyse ei ole siitä, etteikö sen verran olisi rahaa irrottaa, mutta hinnan lähes tuplaantuminen vuoden sisään on vain periaatteen tasolla liikaa.
 

_Ice_shooter_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Pittsburgh Penguins
Store on nykyään oma tarinansa paskoine tuotteineen, mutta "palvelukin" on ollut ihan kuraa viime kokemuksilla.
En muista missä ketjussa tätä aikoinaan perattiin, mutta tästä ei voi olla kuin samaa mieltä. Itselläni meni vuosi takaperin playoff-fanipaidan tilaus niin huolella vihkoon kuin vain voi ja lopputulemana kaksi reklamaatiosähköpostia Storeen jäivät täysin vaille vastauksia. Ei ole tuon episodin jälkeen käynyt mielessäkään lahjoittaa yhtään euroa fanikaupalle, niin huono maku siitä jäi suuhun.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ei tullut ei. Vitutti jo viime vuonna, että kauempana asuvat seuraajat selvästi ovat nollan arvoisia, eikä ne vähät mitä jotenkin lahjoittaa voisi, kelpaa.

Mitään vähempää en odota tältäkään vuodelta.

Store on nykyään oma tarinansa paskoine tuotteineen, mutta "palvelukin" on ollut ihan kuraa viime kokemuksilla.

Maikkarikin nosti halvimman mainoksilla höystetyn tilauksen hintaa niin paljon, että tuskin tulee nähtyä yhtään peliä tällä kaudella ylipäätään. Eikä kyse ei ole siitä, etteikö sen verran olisi rahaa irrottaa, mutta hinnan lähes tuplaantuminen vuoden sisään on vain periaatteen tasolla liikaa.

Joo, sehän on tullut selväksi että Pelicansin kannattajat ovat = Päijät-Häme.

E: Brändiä luulisi voivan laajentaa kuten vaikka joku Kärpät on tehnyt. Menestyy riittävästi niin löytyy gloryhuntereita jne jotka tuo jotakin rahaa myös kassaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös