Pelicansin tiedotus – ”kun meille sopii”

• 106 902
  • 413

Waltrex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tiedotus on taitolaji ja hypen rakentaminen vielä enemmän taitolaji. Mun puolesta saa tiedotus olla ihan mitä tahansa, kunhan joukkueen menestysmahdollisuudet kauden startatessa on kunnossa ja ainakin omasta mielestä joukkue näyttää oikein potentiaaliselta jälleen kerran.

Tosin ammattimaisemmalla tiedottamisella ja markkinoinnilla olisi potentiaalia haalia lisäeuroja aika paljon tuohon bisnekseen. Nyt vedetään vähän puolivaloilla sen suhteen, eikä ilmeisesti ole yksinkertaisesti osaamista tällä osastolla, kun jälki on mitä on.

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Tiedotus on taitolaji ja hypen rakentaminen vielä enemmän taitolaji. Mun puolesta saa tiedotus olla ihan mitä tahansa, kunhan joukkueen menestysmahdollisuudet kauden startatessa on kunnossa ja ainakin omasta mielestä joukkue näyttää oikein potentiaaliselta jälleen kerran.
Tämä juuri.
Toimistolla tehdään aika hiton hyvää jälkeä joukkueen kasaamisessa ja nykyään sentään pyritään muodostamaan odotusta faneille mutta tuntuu ettei kaikkia voi mitenkään miellyttää kun sekin tehdään väärin.
Tottakai, itse kun olen kirjoitusnatsi niin mun silmään ottaa tietyt kirjoitusvirheet mutta toisaalta se on parempi kuin ei mitään.

Muutama vuosi sitten sopimuksia vaan lätkittiin pöytään, ilmoitettiin että tällainen tuli, eikä edes yritetty hyödyntää somea tai kohottaa tunnelmaa kun taas nyt on yritystä siihen joka mun mielestä on jo askel oikeaan suuntaan. Mielummin mä käyn kesäisinkin melkein päivittäin Pelicansin somessa odottamassa tietoa milloin jotain julkaistaan kun aiemmin sai lukea satunnaisina aikoina miten Mestiksen pistepörssin kahdeksas pelaaja tuli jengiin ja samalla julkaistiin kaikki jatkosopimukset. Nykyään on sentään somessa yritystä, vaikkakaan ei ihan maaliin aina menekään.

FastEnd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tämä juuri.
Toimistolla tehdään aika hiton hyvää jälkeä joukkueen kasaamisessa ja nykyään sentään pyritään muodostamaan odotusta faneille mutta tuntuu ettei kaikkia voi mitenkään miellyttää kun sekin tehdään väärin.
Tottakai, itse kun olen kirjoitusnatsi niin mun silmään ottaa tietyt kirjoitusvirheet mutta toisaalta se on parempi kuin ei mitään.

Muutama vuosi sitten sopimuksia vaan lätkittiin pöytään, ilmoitettiin että tällainen tuli, eikä edes yritetty hyödyntää somea tai kohottaa tunnelmaa kun taas nyt on yritystä siihen joka mun mielestä on jo askel oikeaan suuntaan. Mielummin mä käyn kesäisinkin melkein päivittäin Pelicansin somessa odottamassa tietoa milloin jotain julkaistaan kun aiemmin sai lukea satunnaisina aikoina miten Mestiksen pistepörssin kahdeksas pelaaja tuli jengiin ja samalla julkaistiin kaikki jatkosopimukset. Nykyään on sentään somessa yritystä, vaikkakaan ei ihan maaliin aina menekään.
Itse pidän tästä tyylistä; Tasaisin väliajoin tulee tiedotettavaa ja pidetään kiekkonälkää yllä säännöllisesti. Toinen hyvä tapa on sitten se missä lyödään kaikki mahdollinen pöytään yhdessä tapahtumassa.

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Ja mihinköhän aikaa tuota tiedotusta sopii odotella...?

..... anybody?

Bo73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelsu
Taikurinhattua odotellessa;) Voisiko ne tämän päivän hassutelukuvat IG storyssa viitata kolmeen pelaajaan? Kuvia oli kolme. Ehkä tuo tuttu taikuri voisi sivuosumana sitten mennä jos tulee se oikea Vonkale myös;)
Mä luulen, että ne oli vain IG:n kautta tulleita vastauksia, mitä kapteenin koukkuun voisi tarttua.

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kysymysasettelu on tällainen "Kenet sä haluat nähdä Pelicans-paidassa kaudella 2024-2025? "
Tästä tulee mieleen että on joku meille tuttu pelaaja. Tuskin noin kysyttäisi jos olisi tulossa joku AHL jätkä josta harva on koskaan edes kuullut. Aika vahvasti siis Iikalle tuo haisee. Toisaalta siitä käytetty aina sitä taikurinhattu vihjettä. Noh ehkä nyt hommia tehdään eritavalla tai sitten on joku muu. Ei varmaan ole vapaana ketään muita meillä pelanneita joihin voi edes etäisesti viitata vonkaleena? Cukste tietysti joo.

Mastokaupunki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jos Iikka julkaistaan huomenna niin olisi mielestäni erittäin tervetullut vahvistus ja kaiken hehkutuksen arvoinen. Laschin jälkeen Pelicans-historian eniten playoff pisteitä tehnyt pelaaja.
Vaikka Lahen visiitin viimeisin runkosarja olikin melkoista neppailua, niin oli paras kenttäpelaaja sekä välierissä että finaaleissa. Veikkaan, että ilman Iikkaa oltaisiin pelattu pronssista tai vaihtoehtoisesti jääty finaaleissa ilman voittoja

Kankolan Kane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kysymysasettelu on tällainen "Kenet sä haluat nähdä Pelicans-paidassa kaudella 2024-2025? "
Tästä tulee mieleen että on joku meille tuttu pelaaja. Tuskin noin kysyttäisi jos olisi tulossa joku AHL jätkä josta harva on koskaan edes kuullut. Aika vahvasti siis Iikalle tuo haisee. Toisaalta siitä käytetty aina sitä taikurinhattu vihjettä. Noh ehkä nyt hommia tehdään eritavalla tai sitten on joku muu. Ei varmaan ole vapaana ketään muita meillä pelanneita joihin voi edes etäisesti viitata vonkaleena? Cukste tietysti joo.
Olisi kieltämättä vähän erikoinen kysymys jos sieltä tulisi joku täysin tuntematon suuruus esim. pohjois-amerikasta. Toisaalta muotoilu voisi sopia myös johonkin kiekkokansalle muuten tuttuun pelimieheen. Toisin sanoen tuo voisi varmaan olla myös joku kotimainen nimimies joka ei ole meillä pelannut. Ei vaan äkkiä tule kovin montaa hyvää realistista vaihtoehtoa mieleen.

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Mielestäni @Le Deal vihjaili Kumpulaisen tulon jälkeen, että yhdellä tulevalla ensikauden pelaajalla oli silloin NHL soppari voimassa. Voisiko tuo olla joku sellainen sentteri?
Tämä oli ennen Kumpulaisen sopimuksen julkistamista.

Tästä tulee mieleen että on joku meille tuttu pelaaja.
Näihin tosin saadaan aina niitä "Sidney Crosby, Connor McDavid, David Pastarnak, Alexander Barkov" tyylisiä vastauksia, joten ei välttämättä. Tuon kysymyksen perusteella on hyvin vaikea sanoa, onko tutusta vai tuntemattomasta pelimiehestä kyse.

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Olisi kieltämättä vähän erikoinen kysymys jos sieltä tulisi joku täysin tuntematon suuruus esim. pohjois-amerikasta. Toisaalta muotoilu voisi sopia myös johonkin kiekkokansalle muuten tuttuun pelimieheen. Toisin sanoen tuo voisi varmaan olla myös joku kotimainen nimimies joka ei ole meillä pelannut. Ei vaan äkkiä tule kovin montaa hyvää realistista vaihtoehtoa mieleen.
Joo kun Näkyvä ja Pokkakin olivat leikkauksessa eivätkä ehdi kauden alkuun.

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tämä oli ennen Kumpulaisen sopimuksen julkistamista.

Näihin tosin saadaan aina niitä "Sidney Crosby, Connor McDavid, David Pastarnak, Alexander Barkov" tyylisiä vastauksia, joten ei välttämättä. Tuon kysymyksen perusteella on hyvin vaikea sanoa, onko tutusta vai tuntemattomasta pelimiehestä kyse.
Ok sitten muistin väärin. Silti sain kuvan että viitattiin johonkin muuhun kuin Kumpulaiseen, jonka tänne tuloa pidettiin selviönä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy