Jos jotain vakavaa niin ei olisi jäällä, kertoo siitä että pelaa vielä tässä sarjassakinEli ei ottanut osaa kontaktitreeneihin?
Jos jotain vakavaa niin ei olisi jäällä, kertoo siitä että pelaa vielä tässä sarjassakinEli ei ottanut osaa kontaktitreeneihin?
Joo pitää muistaa, että tärsky tyllut pe ja tuo aamujää oli ma eli alle 3 vrk. Jos päähän osunut ja ei kerran aivotärähdys niin veikkasin mutulla, että lepää vielä huomisen ja on peleillä pe. Siihen kuitenkin eilisestä näkemästä useampi päivä.Jos jotain vakavaa niin ei olisi jäällä, kertoo siitä että pelaa vielä tässä sarjassakin
Oliko punainen palttoo niskassa ?Aatu oli eilen ainakin aamujäillä, mutta jotenkin ei yhtään näyttänyt omalta itseltään siellä.
Mä oon ihmetellyt, kun viimeisiä treenipätkiä näytetty että siellä on kokonaisilla ketjuilla punaisia paitoja treeneissä. Onko symboliikassa tapahtunut joku muutos näissä? Tietääkö kukaan tästä?Oliko punainen palttoo niskassa ?
Ihmettelin ihan samaa siinä E Vilenin haastattelussa kun kellään kentällä olevalla ei ainakaan silloin kun olin katsomassa ollut punaisia paitoja päällä ja tosiaan taustallakin näkyi porukkaa punaisessa. Harkkapaitojen väreinä oli turkoosi ja valkoinen kaikilla, myös apella.Mä oon ihmetellyt, kun viimeisiä treenipätkiä näytetty että siellä on kokonaisilla ketjuilla punaisia paitoja treeneissä. Onko symboliikassa tapahtunut joku muutos näissä? Tietääkö kukaan tästä?
Playoffeissa on ollut tapana ettei loukkaantumisista kerrota niin ei varmaankaan myöskään näytetä treenipaidoilla kellä on vaivaa.Ihmettelin ihan samaa siinä E Vilenin haastattelussa kun kellään kentällä olevalla ei ainakaan silloin kun olin katsomassa ollut punaisia paitoja päällä ja tosiaan taustallakin näkyi porukkaa punaisessa. Harkkapaitojen väreinä oli turkoosi ja valkoinen kaikilla, myös apella.
Käsi paketissa kuten myös kausikin. Edellinen peli tammikuussa IFK:ta vastaan.Missäs Persson muuten on, eikö vain mahdu enää kokoonpanoon? Milloin on pelannut viimeksi?
Niinkö se olikin. Ei vain ollut liigan sivuilla listattuna loukkaantuneeksi.Käsi paketissa kuten myös kausikin. Edellinen peli tammikuussa IFK:ta vastaan.
Siis sen kiekko naamaan ja verimeri lisäksi?Onko Hirvoselle käynyt jotain? En nähnyt tokassa erässä jäällä kertaakaan.
Se oli RiihinenSiis sen kiekko naamaan ja verimeri lisäksi?
Se oli Riihinen.Siis sen kiekko naamaan ja verimeri lisäksi?
Sehän oli Riihinen joka otti kiekon naamaan.Siis sen kiekko naamaan ja verimeri lisäksi?
Sehän oli Riihinen joka otti kiekon naamaan.
Kävikö sille jossain vaiheessa jotain? Vai sekoittetiinko vain Riihiseen?Konsta kentällä
Itse en ainakaan huomannut koko miestä ekan erän jälkeen kuin vasta 3.erän puolivälissä.Kävikö sille jossain vaiheessa jotain? Vai sekoittetiinko vain Riihiseen?
Kappas vaan. Ei noista suomalaisista sukunimistä oikeen ota selvää. Kaikki kuulostaa ihan samalta.Se oli Riihinen
Siellähän se missaili loisto tontteja 3.erässä.Onko Jämsen otettu turvaan kentältä? En nähnyt enää tokassa erässä vai tuliko loukki?
Juu huomasin samanSiellähän se missaili loisto tontteja 3.erässä.