Pelicansin sairastupa kaudella 2022–2023

  • 86 707
  • 358

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Onko kenelläkään tietoa Mylläristä?
Mun mielestä käveli koppiin joukkueen kanssa tuossa viimeisimmässä Pelicansin tarinan videossa. Aika totinen kyllä oli, varmaan epävarmuutta miten pahasti kävi, luulen että hampaita lähti ja meni koppiin varmuuden vuoksi jos tulee jatkoaikaa tms niin olisi silloin valmiina.

Tai, näin toivon. Ei kyllä näkynyt ulkoisia vammoja ainakaan videolla. Koko maskia päälle seuraavaan peliin ja kentälle, sen verran soturi se on.
Tai, näin ainakin toivon.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Mun mielestä käveli koppiin joukkueen kanssa tuossa viimeisimmässä Pelicansin tarinan videossa. Aika totinen kyllä oli, varmaan epävarmuutta miten pahasti kävi, luulen että hampaita lähti ja meni koppiin varmuuden vuoksi jos tulee jatkoaikaa tms niin olisi silloin valmiina.

Tai, näin toivon. Ei kyllä näkynyt ulkoisia vammoja ainakaan videolla. Koko maskia päälle seuraavaan peliin ja kentälle, sen verran soturi se on.
Tai, näin ainakin toivon.
Tuli jäälle muun joukkueen kanssa kiittämään kannattajia.
Tuskin mitään pelaamisen estävää on.
 

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Ertsi taitaa olla edelleen klesana kun pelasi kuulema vain pari vaihtoa kakkos erässä
 
Suosikkijoukkue
Pekon muuvit
Kolmannessakaan ei tainnut käydä kuin YV:llä. Lopussa kävi vähän surffailemassa jäällä mainostauolla, mutta ei pelaamaan tullut.

E: peliaika alle 5min. Eipä tuo ole edes ensimmäisessä erässä pelannut joka vaihtoa...
 
Viimeksi muokattu:

Takatukaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
En tiedä kiinnitittekö huomiota miten Bartosak nousi ylös ottelun lopussa kun Ilves pelaaja tuli maalille päälle. Ei noin nouse täysin terve veskari ylös. Jos näin on että on pelannut loukkina niin nousee suoritukset vielä korkeemmalle meikäläisen silmissä. Aivan käsittämättön veskari meillä!
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
En tiedä kiinnitittekö huomiota miten Bartosak nousi ylös ottelun lopussa kun Ilves pelaaja tuli maalille päälle. Ei noin nouse täysin terve veskari ylös. Jos näin on että on pelannut loukkina niin nousee suoritukset vielä korkeemmalle meikäläisen silmissä. Aivan käsittämättön veskari meillä!
Kyllähän tuo pelin jälkeen näytti aika tuskaiselta ennen kuin lähti faninurkkausta huudattamaan. Helvetin kova kaveri tämä Kopřivnicen mies.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Ellei sitten loukkaantunut siinä tilanteessa, jos kerta päälle ajettiin...

Itsellä oli huomio tässä kohtaa toisaalla, mutta olisihan se tietysti varsin ikävä homma, jos tästä Barto nyt pahemmin meni klesaksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös