Loukkaantuiko Riihinen? Itse kuvittelin pelin aikana, että olisi saanut penkityksen. Ainakin minun silmiin töhöili pari kertaa ennen kaukalosta katoamistaan.Joukkueen lasarettiosastolla ovat Jonas Enlund (kausi ohi) ja Joni Ikonen (day-to-day).
Eli Riihiselle ei pahemmin käynyt sitten .......
Joo ei voi tietää oliko penkitys vai loukki, pelasi kuitenkin mielestäni 1-2 vaihtoa tokassa erässä vielä.Loukkaantuiko Riihinen? Itse kuvittelin pelin aikana, että olisi saanut penkityksen. Ainakin minun silmiin töhöili pari kertaa ennen kaukalosta katoamistaan.
Menee ohi Riihisen, mutta osuvasti sanottu Mertsin sanomisista.Taisi tosiaan Riihisen loukkaantuminen tapahtua vain Antero Mertarannan mielikuvitusmaailmassa, ja oikeasti kyseessä oli muutaman viime pelinkin perusteella ihan ansaittu penkitys kesken pelin.
Vähä jännittää mikä on Ikosen tilanne, toivottavasti tuo day-to-day ei ole samaa tasoa kun Nordgrenin joka ollut pitkään pois.Niklas Nordgren (day-to-day) ja Joni Ikonen (day-to-day).
Eli loukkaantumistilanne aikas hyvä.
Nordgren kävi viime viikolla muistaakseni yhden pelin Heinolassa vetämässä, mutta ilmeisesti sitten loukkaantui uudestaan, kerran listalla mies on.Vähä jännittää mikä on Ikosen tilanne, toivottavasti tuo day-to-day ei ole samaa tasoa kun Nordgrenin joka ollut pitkään pois.
Aamujään kuvissa somessa mies näytti kuitenkin viilettävän eli olisko sitten jotain satunnaisia oireita että välillä parempi välillä huonompi? Jos joku paikka ei kestä täysipainoisesti tehdä tai sitten aivotärähdyksen oireitaNordgren kävi viime viikolla muistaakseni yhden pelin Heinolassa vetämässä, mutta ilmeisesti sitten loukkaantui uudestaan, kerran listalla mies on.
Kyllä pakkiosasto menee todella ohueksi. Tarvittaisi yksi isojen minuuttien kiekollinen pakki ja mahdollisesti sen lisäksi vielä toinen leveyspakki. Kun vielä tuon Anderssoninkin tilanne on noin jatkuvasti epävarma. Nythän Andersson ja Toppar on day to.Perssonin kausi ohi.
Toivottavasti jatkaa meillä ens kaudella. Potentiaalia ehdottomasti löytyy.
Mutta Meskanenhan vois pelin jälkeen käydä tuolla Laukkasen toimistossa...Tuksu meni paskaksi. Pahalta näytti.
Jasse pärjää runkosarjan loppuun, jos parviainen ei täällä jatka niin voisi jopa antaa Nikkilälle yhden startin.Bartosak 2-3 viikkoa out, ei vittujen kevät…