Paikan päältä nähtynä erinomainen esitys. 4-1 maalin jälkeen hetkellinen lamaantuminen, mutta hyvä voitto.Junnut voitti Narrit 5-3, sarja 1-1.
Pikku-faneille iso käsi, pitivät kuuteen jannuun hyvää meteliä yllä, intoa riitti.
Paikan päältä nähtynä erinomainen esitys. 4-1 maalin jälkeen hetkellinen lamaantuminen, mutta hyvä voitto.Junnut voitti Narrit 5-3, sarja 1-1.
Kaventaa kaventaa, 2-3... Puolet pelattu peliäTaitaa päättyä a-junnujen kausi tänään
Aina kannattaa jinxata :DKaventaa kaventaa, 2-3... Puolet pelattu peliä
Onnea välieriin.2-4 Jokerit voittaa ja menee välieriin. Tsemppiä teille ja menestystä Miesten liigan playoffeihin. Juhlitaanko Lahden torilla mestaruutta?
Onnea välieriin.
Jos Pelicans voittaa mestaruuden ja juhlissa näkyy mies pelkkä Pelicans-paita päällä juoksemassa humalassa toria ympäri poliiseja karkuun, se olen varmaan minä.
En myöskään tälläisen asian toteutuessa tyydy pelkästään sivustakatsojan rooliin vaan se kolmas munasilteen perässä juokseva Bjöööööööönisen nuttu niskassa olen minä.Sen perässä toinen pelkkä kannattajahuivi kädessä olen sitten minä.
Sama, minäkin korkkaan rikosrekisterin siinä vaiheessa!En myöskään tälläisen asian toteutuessa tyydy pelkästään sivustakatsojan rooliin vaan se kolmas munasilteen perässä juokseva Bjöööööööönisen nuttu niskassa olen minä.
Sen siitä saa kun tekee asioita sen verran laadukkaasti, että parhaat U18 ikäiset pelaavat isoissa rooleissa U20 sarjaa, tämähän luonnollisesti heikentää niitä nuorempia ikäluokkia.Miten juniorpelicans meni omasta mielestä tämä kausi?
U16 - ei playoff paikkaa
U18 - ei playoff paikkaa
U20 - ulos ensimmäisellä kierroksella..
Ja puhutaan laadukkaasta junioripolusta. Jotain varmaa tarttis teherä?
Tässähän tuota taas sopivasti aihetta liipaten on "tutkimus":Varmasti yleisellä taloustilanteella (inflaatio, korkojen nousu jne.) on tähän osansa. Monella perheellä ei varmasti ole yksinkertaisesti varaa tukea lapsensa kiekkoharrastusta. Tämä onkin sitten se mihin pitäisi löytää kiekkoyhteisöltä keinoja näiden kulujen kohtuullistamiseen, jotta katoa saataisiin tätä kautta pysäytettyä. Veikkaisin että on ihan valtakunnallinen ilmiö tämä harrastajamäärän lasku näinä aikoina, ettemme siinä ole yksin.