Kannu Harpo
Jäsen
Olin kans tulossa kirjoittamaan, että aina oon luottanut RaiPaan!Aina sanonut että RaiPa on pelottavan kova jengi.
Olin kans tulossa kirjoittamaan, että aina oon luottanut RaiPaan!Aina sanonut että RaiPa on pelottavan kova jengi.
Nikkanen vaa liukui ja ihmetteli, kun jypinkylä tasoitti.Neljä entistä Pelsua (Niemelä, Kivenmäki, Siikonen ja Nikkanen) olleet mukana RaiPan kirissä tehopisteiden muodossa). Turkoosisydän sykkii selkeesti edelleen näillä herroilla! *hymiö*
Pelicans legenda Juuso Heikkilä taasen tyytyy ihastelemaan KorPosta aitiopaikalta Jormakan ja Erosen alustamaa tasoitusta...Neljä entistä Pelsua (Niemelä, Kivenmäki, Siikonen ja Nikkanen) olleet mukana RaiPan kirissä tehopisteiden muodossa). Turkoosisydän sykkii selkeesti edelleen näillä herroilla! *hymiö*
Kivenmäellä etenkin, aina sanonut että ei se turhaan Jantusen numerolla pelannut kun noin kova pelimies kyseessä!Turkoosisydän sykkii selkeesti edelleen näillä herroilla!
Kyllä.Huomenna vaan pitää hoitaa oma osuus ja siinä samalla saisikin Kiekko-Espoosta yhden jahdattavan selkäymyksen lisää.