Kannu Harpo
Jäsen
Olin kans tulossa kirjoittamaan, että aina oon luottanut RaiPaan!Aina sanonut että RaiPa on pelottavan kova jengi.
Olin kans tulossa kirjoittamaan, että aina oon luottanut RaiPaan!Aina sanonut että RaiPa on pelottavan kova jengi.
Nikkanen vaa liukui ja ihmetteli, kun jypinkylä tasoitti.Neljä entistä Pelsua (Niemelä, Kivenmäki, Siikonen ja Nikkanen) olleet mukana RaiPan kirissä tehopisteiden muodossa). Turkoosisydän sykkii selkeesti edelleen näillä herroilla! *hymiö*
Pelicans legenda Juuso Heikkilä taasen tyytyy ihastelemaan KorPosta aitiopaikalta Jormakan ja Erosen alustamaa tasoitusta...Neljä entistä Pelsua (Niemelä, Kivenmäki, Siikonen ja Nikkanen) olleet mukana RaiPan kirissä tehopisteiden muodossa). Turkoosisydän sykkii selkeesti edelleen näillä herroilla! *hymiö*
Kivenmäellä etenkin, aina sanonut että ei se turhaan Jantusen numerolla pelannut kun noin kova pelimies kyseessä!Turkoosisydän sykkii selkeesti edelleen näillä herroilla!
Kyllä.Huomenna vaan pitää hoitaa oma osuus ja siinä samalla saisikin Kiekko-Espoosta yhden jahdattavan selkäymyksen lisää.
Onko tietoa mihin Taponen siirtyy? Olisi kova tandemipari Bartolle.
Sashan mukaan ei olisi juuri Saipaan menossa vaan toiseen liigaseuraan. Noh tiedä noista. Eiköhän Barto-Lattu ole realistisempi vaihtoehto.Eikös tuota ole SaiPaan vai mihkälie viety
Kelpaisi kyllä, mutta luulisi miehen hakevan paikkaa joukkueesta, jossa hän on lähtökohtaisesti ykköskassari. Muutenhan tuo olisi aika yksi yhteen korvaaja Jasselle, hyvässä ja pahassa.Onko tietoa mihin Taponen siirtyy? Olisi kova tandemipari Bartolle.
Joo Taponen-Lattu tuntuisi taas aika isolta riskiltä. Mietin kyllä mikä seura uskaltaisi liigaan lähteä Taponen selvänä ykkösenä?Kelpaisi kyllä, mutta luulisi miehen hakevan paikkaa joukkueesta, jossa hän on lähtökohtaisesti ykköskassari. Muutenhan tuo olisi aika yksi yhteen korvaaja Jasselle, hyvässä ja pahassa.
Mulle samoja taikasieniä kun sulle, kiitos!Onko tietoa mihin Taponen siirtyy? Olisi kova tandemipari Bartolle.
Taponen on mainettaan parempi maalivahti.Mulle samoja taikasieniä kun sulle, kiitos!
Jos Taponen on kova tandemi niin Patrikainen oli jumala, ja hänetkin päästettiin eteenpäin.
Anna ku mä arvaan, Taponen ensi kaudella Pelsun ykkönen? Tämä oli osin humoristinen kommentti ja osin ei.Taponen on mainettaan parempi maalivahti.
Näen ihan hyvänkin potentiaalin vakituiselle EHT tasolle vähintään.
Pelicansiin tulosta en tosin ole mitään kuullut.
Samasta puusta veistetty kuin Niilo Halonen, molemmat pelaa hyvän pelin kerran kymmeneen, ja lopuissa vaihdetaan maalilta ekassa erässä.Taponen on mainettaan parempi maalivahti.
Näen ihan hyvänkin potentiaalin vakituiselle EHT tasolle vähintään.
Pelicansiin tulosta en tosin ole mitään kuullut.
Samasta puusta veistetty kuin Niilo Halonen, molemmat pelaa hyvän pelin kerran kymmeneen, ja lopuissa vaihdetaan maalilta ekassa erässä.
Kertoo varmaan tarpeeksi, jos HIFK kaivoi Hovisen eläkkeeltä takaisin, koska kauteen lähdetyllä ykkösveskarilla ei riittänyt sitten lainkaan.
Imatralta se voisi löytyä.Taponen on kova talentti, kun löytää pelillisen kotinsa.