Pahoittelen aiempaa huhuiluani sentteristä, en tiedä miksi mutta nyt huhun kohde on pelannut taas sarjaottelun eli ilmeisesti oli vain tyhjä huhu tai sitten jotain on tapahtunut eikä saatu pelaajaa irti seurastaan.
Oli kyllä pelaamatta siitä huhusta asti eli tasan koko marraskuun eikä ollut ainakaan tietämäni mukaan loukkaantunutkaan.
No siis Tyler Vesel oli kyseessä.
Mä olen ihmetellyt sitä että enkö mä vaan ymmärrä jääkiekosta sitä minkä Tsekin maajoukkueen johto ymmärtää.Kyllä se Zabransky saa pehmeytensä vuoksi lähteä, jos joku. Menisi varmasti kaupaksikin. En vaan voi ymmärtää, miten ammattikiekkoilija jolla ei ole suuria vahvuuksia kiekollisessa pelissä, voi olla noin pehmeä.
Aa no en siitä tiedä, näin sanottiin että ollut pelaamatta. En itse seuraa SHL:aa niin aktiivisesti niin en tiedä tarkemmin enkä tiedä nykyään edes mistä sen tilastoja näkisi Eliteprospectiä enempää.En tiedä milloin olet huhun kertonut, mutta ei Vesel ollut marraskuuta pelaamatta. Itseasiassa oli marraskuussa yhden ottelun sivussa 2.11, kun Brynäsilla oli yhteensä kahdeksan ottelua marraskuussa. Lokakuun lopussa oli kolme ottelua sivussa näin ollen oli neljä ottelua putkeen sivussa, mikä haiskahtaisi enemmän joltain loukilta kuin siirrolta muualle.
Nooo äkkiäkös muuttopalvelu Bartosak tyhjentää Vukon kämpän paiskaten havupuun muiden kalusteiden ohessa parvekkeelta tonttiin jos niikseen tulee.Vukojevic käynyt joulukuusiostoksilla, joten tuskimpa on lähdössä ainakaan hän.
Päivän paras!Nooo äkkiäkös muuttopalvelu Bartosak tyhjentää Vukon kämpän paiskaten havupuun muiden kalusteiden ohessa parvekkeelta tonttiin jos niikseen tulee.
Olisi varmaan ekassa pelissä vetäny kyynärpäällä joltain pään irti ja istunut loppukauden pelikieltoaHarmi kun tosta listasta Trouba siirtyi Anaheimiin, olisi kelvannut meille luutimaan maalinedustaa.
Harmi kun tosta listasta Trouba siirtyi Anaheimiin, olisi kelvannut meille luutimaan maalinedustaa.
Joku Tilhi, Jacob Trouba. Tätähän se Lahelainen vihjaili huhu-ketjussa aiemmin tällä viikolla! Helvetti kun kaikenmaailman Disneyn ostojoukkueet tulee väliin, jouduttiin ottamaan Hampuusi tilalle.En tiedä, joku pullea tilhi oli.
Suikkasen mankeli on sittenkin tulossa Italiasta?Toivottavasti kuullaan pian.Itse kuullut sellaisia huhuja ettei kehtaa edes laittaa tänne..heh.
Ei tule ikinä tapahtumaan. Kyllä tuossa pari muuta seuraa taitaa olla tarjouskilvassa edellä.Nyt kun Sport on talousongelmissa, voisi kokeilla tarjota Patrikaista Vaasaan ja ottaa Leppänen meille. Siinä olisi se kiekollinen liideri ja mahdollinen ratkaisu yv:hen ja Sportti säästäisi muutaman roposen.
Fantasiaahan tämä, mutta jos ei päästä Yllistä eroon, niin jollain se on yritettävä itseään piristää.
Ja varmaan jos joutuvat myymään osoite lienee Ruotsi tai Sveitsi joista voi nyhtää kunnon siirtokorvauksen.Ei tule ikinä tapahtumaan. Kyllä tuossa pari muuta seuraa taitaa olla tarjouskilvassa edellä.
Eikä Jasse kyllä riitä sinne korvaukseksi..Jasse ja iso kasa rahaa voisi kelvata.Rahaa ei taida meillä olla.Ei tule ikinä tapahtumaan. Kyllä tuossa pari muuta seuraa taitaa olla tarjouskilvassa edellä.
Tiedän, yritän edes haaveilla paremmasta tulevaisuudesta.Ei tule ikinä tapahtumaan. Kyllä tuossa pari muuta seuraa taitaa olla tarjouskilvassa edellä.
Tuksua ei vaan voi sössiä muualle, ellei toki itse halua lähteä. Ainakin Ylli luottaa eritavalla kuin Hölö.Pukin kontista toivoisin Tukiaisen pitkän jatkolapun julki...
Kucerik ilmeisesti siirtymässä Liigan sisällä ensi kaudeksi, kelpuuttaisin tänne.
Saipan?Ehdottomasti. Taitaa vaan olla jonkun isomman hankinta.
Saipan?
Ifk:lla taitaa olla ensi kaudelle budjettivaraa..Olisi aikamoinen hauis heiltä, veikkaan kuitenkin Kahvaraa tai Ipaa tai Kärppiä :D
Tai sitten se perinteinen Ässät ---> Lukko