Mainos

Pelicans (unelmat, haaveet, spekuloinnit, mutuilut & fantasiat)

• 350 426
  • 1 804

Vlade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Pahoittelen aiempaa huhuiluani sentteristä, en tiedä miksi mutta nyt huhun kohde on pelannut taas sarjaottelun eli ilmeisesti oli vain tyhjä huhu tai sitten jotain on tapahtunut eikä saatu pelaajaa irti seurastaan.
Oli kyllä pelaamatta siitä huhusta asti eli tasan koko marraskuun eikä ollut ainakaan tietämäni mukaan loukkaantunutkaan.

No siis Tyler Vesel oli kyseessä.

En tiedä milloin olet huhun kertonut, mutta ei Vesel ollut marraskuuta pelaamatta. Itseasiassa oli marraskuussa yhden ottelun sivussa 2.11, kun Brynäsilla oli yhteensä kahdeksan ottelua marraskuussa. Lokakuun lopussa oli kolme ottelua sivussa näin ollen oli neljä ottelua putkeen sivussa, mikä haiskahtaisi enemmän joltain loukilta kuin siirrolta muualle.

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Kyllä se Zabransky saa pehmeytensä vuoksi lähteä, jos joku. Menisi varmasti kaupaksikin. En vaan voi ymmärtää, miten ammattikiekkoilija jolla ei ole suuria vahvuuksia kiekollisessa pelissä, voi olla noin pehmeä.
Mä olen ihmetellyt sitä että enkö mä vaan ymmärrä jääkiekosta sitä minkä Tsekin maajoukkueen johto ymmärtää.

En tiedä milloin olet huhun kertonut, mutta ei Vesel ollut marraskuuta pelaamatta. Itseasiassa oli marraskuussa yhden ottelun sivussa 2.11, kun Brynäsilla oli yhteensä kahdeksan ottelua marraskuussa. Lokakuun lopussa oli kolme ottelua sivussa näin ollen oli neljä ottelua putkeen sivussa, mikä haiskahtaisi enemmän joltain loukilta kuin siirrolta muualle.
Aa no en siitä tiedä, näin sanottiin että ollut pelaamatta. En itse seuraa SHL:aa niin aktiivisesti niin en tiedä tarkemmin enkä tiedä nykyään edes mistä sen tilastoja näkisi Eliteprospectiä enempää.

Ensimmäinen päivä marraskuuta kirjoitin sen tänne ja olin kuullut jonkun muutamaa päivää aiemmin sen.
Sori väärä informaatio.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy