Mä en vaan mitenkään noin kovaan pakistoon usko, valitettavasti. Jordan - Zabransky - Gazda on jo erittäin hyvä kolmikko, etenkin jos Zabransky vihdoin löytäisi sen potentiaalinsa joka selkeästi on ollut jo vuosia nähtävissä mutta on pysynyt siinä "ihan kiva" -tasolla. Rafkin olisi kyllä niin HIFK:n näköinen pakki kun olla ja voi.Sovittelin Rafkinia mielessäni tuohon topneloseen, eli Jordan-Zabransky ja Rafkin-Gazda. Riihinen, Blood, JJ + menevät sitten kolmoseen ja rotatioon. Mutta haaveiluahan tämä on ja en yllättyisi mikäli IFK:n punanuttuun päätyisi RR. Siksi myös varuiksi tuon ”kaltaisen” tuohon perään lisäsin.
Mä en ole varma onko Jämsenin jatkaminen meillä Kingsien kannalta järkevää. Parempi niille olisi vetää vuosi AHL:ssa ja oppia nopean kiekon lainalaisisuuksia.Jännä nähdä peluutetaanko tuota Kidiketjua vielä tulevaisuudessa yhdessä. Jos budjetti tippuu niin tuohan voi ihan hyvin nousta kakkoseksi (Horky Tukiaisen paikalle) ja täten Purre ja Lasch operoisi ykkösessä, toistaiseksi. Riippuu paljon reagointivaraa siellä on kauden aikana. Kolmonen näyttäisi sitten seuraavalta.
”Mäkitalo/Granath” - ”Ikonen” - Tukiainen
Luulen että Vilenin tulevaisuutta palvelisi parhaiten se että vierellä olisi joku vähemmän kiekossa oleva kaveri kuin Jämsen. Nyt se on enemmän Jämsenin ketju kuin Vilenin ketju ja ketjun muut pelaajat palvelevat Jämsenin pelaamista, ihan samalla tavalla kun meillä on Laschin ketju eikä Carlssonin ketju.