Pelicans (unelmat, haaveet, spekuloinnit, mutuilut & fantasiat)

  • 264 432
  • 1 422

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Mun TOP3 ulkomaalaisista, Pelicansin aikana, on seuraava:
1) Hodgman, viihdyttävä ja harvinaisen dominoiva pelaaja kun pisti parastaan. Taitavimpia pelaajia mitä oon koskaan nähnyt Liigassa, harvinaisen taitava liikkumaan vaikkei ollut mikään raketti, mutta taitava luistelija ja mikaniemismäinen vartaloharhauttaja. Ihana pelaaja, vaikkakin kiukuttelu jne välillä nosti tunteita.
2) Lasch. Kaikki tietää miksi, ei varmaan tarvitse perustella?
3) Smejkal, pelaaja joka nosti aina kentällä muiden tasoa. Harvinaisen iso ja taitava, pärjäisi NHL:ssakin, harmi ettei saanut yhden suunnan sopimusta, olisi ollut kiva nähdä taso pienessä kaukalossa.
 

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Pohdittaessa parhaita Pelicans aikaisia, jääkö monelta B.Lievers pois syystä että a) pelasi liian vähän, b) ei tehnyt tarpeeksi pisteitä vai c) kukaan ei muista miestä?

Itselleni Lievers on jakamassa TOP2 sijoitusta yhdessä Hodgmanin kanssa. Muut tapelkoot kolmos sijasta.
 

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Mun mielestä myös tohon top 5 vois jopa harkita sitä puolen kauden Libor Sulakia, joka meillä pelasi. Oli ihan jäätävän kova, mutta jätän pois listalta ihan sen takia että pelaa Khl:ssä tällä hetkellä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Pohdittaessa parhaita Pelicans aikaisia, jääkö monelta B.Lievers pois syystä että a) pelasi liian vähän, b) ei tehnyt tarpeeksi pisteitä vai c) kukaan ei muista miestä?

Itselleni Lievers on jakamassa TOP2 sijoitusta yhdessä Hodgmanin kanssa. Muut tapelkoot kolmos sijasta.
En ole nähnyt sekuntiakaan Brett Lieversin pelaamista, mutta uskaltaisin väittää, että eräs amerikkalainen #19 saattaa mennä hänen edelle. :)
 

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
En ole nähnyt sekuntiakaan Brett Lieversin pelaamista, mutta uskaltaisin väittää, että eräs amerikkalainen #19 saattaa mennä hänen edelle. :)
Kokonaisvaltaisuudellaan ja pelin yleisellä hallinnalla, etenkin joku Lasch toimii lähinnä märkänä rättinä. Lievers ryöstettiin Lahesta Ouluun, siinä kun oli ainesta hieman isompaan tekemiseen...

Brett Lievers oli köyhän miehen Messier jossei muuta.
 

Jägen_pelsut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Omat top-3 ulkkarit on:

- Lasch, edusti kaksi kertaa jengiä ja oli kummallakin kertaa joukkueen paras pistemies.
- Hodgman, ensi kerralla joukkueen näyttävin pelaaja toinen tuleminen jäi vähän piippuun.
- Smolenak, osoitti arvonsa pleijareissa ja teki tärkeitä maaleja. Smejky olisi muuten edellä, mutta kun emme viime vuonna päässeet pleijareihin niin se tiputtaa hänet sijalle 4.
 

Iin Taikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Toivottavasti pelataan kotipelit turkooseissa tämän kevään playoffeissa. Nyt meinaan olisi realistinen mahdollisuus tehdä lahtelaista jääkiekkohistoriaa pääsemällä mitalipeleihin, niin mikäs sen hienompaa mennä #Turkoosikevät-teemalla kohti kevättä. Joukkueen ympärillä on hyvä pöhinä, toivottavasti myös toimistolla osataan ottaa koppia tästä!

Uskollisena fanina on pakko olla optimistinen ja uskoa, että keväästä tulee vielä unohtumaton (positiivisessa mielessä). Hieno kausi on tähän mennessä ollut ja koitetaan nyt kaikki nauttia kun vielä kautta on jäljellä. Onneksi huomenna pääsee hallille.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: K.O

Tounaii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Toivottavasti pelataan kotipelit turkooseissa tämän kevään playoffeissa. Nyt meinaan olisi realistinen mahdollisuus tehdä lahtelaista jääkiekkohistoriaa pääsemällä mitalipeleihin, niin mikäs sen hienompaa mennä #Turkoosikevät-teemalla kohti kevättä. Joukkueen ympärillä on hyvä pöhinä, toivottavasti myös toimistolla osataan ottaa koppia tästä!

Uskollisena fanina on pakko olla optimistinen ja uskoa, että keväästä tulee vielä unohtumaton (positiivessa mielessä). Hieno kausi on tähän mennessä ollut ja koitetaan nyt kaikki nauttia kun vielä kautta on jäljellä. Onneksi huomenna pääsee hallille.

Mä olen jo asiakkailleni ja pomolle ilmottanut, että jos Pelicans etenee finaaleihin, niin mua ei koko ottelusarjana nähdä töissä.

Mulla on kova luotto tähän jengiin ja uskon, että tänä keväänä meillä on käsillä jotain kaunista.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mä olen jo asiakkailleni ja pomolle ilmottanut, että jos Pelicans etenee finaaleihin, niin mua ei koko ottelusarjana nähdä töissä.

Mulla on kova luotto tähän jengiin ja uskon, että tänä keväänä meillä on käsillä jotain kaunista.

En tiedä mistä luotto siihen kumpuaa, että voitettaisiin joko Lukko, Tappara tai Ilves välierissä. Vaatisi jotain monumentaalista muutosta joko vastustajassa tai Pelicansissa.
 

Iin Taikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Mä olen jo asiakkailleni ja pomolle ilmottanut, että jos Pelicans etenee finaaleihin, niin mua ei koko ottelusarjana nähdä töissä.

Mulla on kova luotto tähän jengiin ja uskon, että tänä keväänä meillä on käsillä jotain kaunista.
Ehkäpä isoin haave mulla (ja varmasti monella muullakin) on päästä katsomaan Pelicansin finaalipelejä Iskulle, tai edes välieriä. Haluun nähdä miten isosti hallin katto räjähtäisi jos pelattaisiin mitaleista. 2012 en kerennyt huumaan kunnolla mukaan, kun vasta silloin Pelsu alkoi kiinnostamaan eikä vielä mistään mitään tajunnut. Radiosta kyllä nuo pelit kuunteli, jotain hataria muistoja jäänyt Ilin huudoista mutta olisi nekin kiva kuulla uudelleen. Smolenakin jatkoaikamaali Oulussa yms.. Siitä kaudesta Pelsu vei tän klopin pään mukanaan, mutta valitettavasti ei olla pystytty toistamaan tuota runia sen jälkeen. On ollut silti upea matka tähän asti kannattajana ja ylpeästi kantaa turkoosiasydäntä myös jatkossa.
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Haaveena olisi se, että pleijareihin mennessä olisi sen verran kassassa euroja että saataisiin Penalle päälle firman viralliset vehkeet. Näyttää hieman ulkopuoliselta kentällä kun vetää jollain Tokmannin alennusmyynnistä hommatuilla eri värisillä CCM:n hanskoilla ja eri myös sarjan kypärällä.
 

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Itellä parhaat muistot kevät 2012 kärpät ensimmäinen ja 7. peli iskulla, Bluesia vastaan eka välierämatsi, eka finaalimatsi Jypiä vastaan, ja IFK puolivälieräsarjan eka peli iskulla, tulisipa tänä keväänä jotain yhtä kaunista todistettua...
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
En tiedä mistä luotto siihen kumpuaa, että voitettaisiin joko Lukko, Tappara tai Ilves välierissä. Vaatisi jotain monumentaalista muutosta joko vastustajassa tai Pelicansissa.
Ei kai se tasoero Lukkoon ja Ilvekseen ainakaan sen kummempi ole, etteikö pari onnekasta pomppua voisi kääntää koko sarjaa. Tolppa sisään ja vastustajalla ulos, niin jatkossa ollaan.

Vaikka paperilla ero onkin edelleen suuri, niin kohta 60 peliä menty silti suht tasatahtiin. Jos se hyvä jakso osuisi tuohon, niin pitäisi tiukat sarjat tulla.
 
Viimeksi muokattu:

aatelisode

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Skellefteå, Capitals, Erik Karlsson
Ei kai se tasoero Lukkoon ja Ilvekseen ainakaan sen kummempi ole, etteikö pari onnekasta pomppua voisi kääntää koko sarjaa. Tolppa sisään ja vastustajalla ulos, niin jatkossa ollaan.

Vaikka paperilla ero onkin edelleen suuri, niin kohta 60 peliä menty silti suht tasatahtiin.

7 pelin sarjoja ei ole koskaan voitettu pompuilla. Joka kerta kentällä parempi joukkue menee jatkoon. Vaikea nähdä, että varsinkaan ilman kotietua Pelicans pystyisi neljää kertaa seitsemästä voittamaan.
 

Tounaii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
En tiedä mistä luotto siihen kumpuaa, että voitettaisiin joko Lukko, Tappara tai Ilves välierissä. Vaatisi jotain monumentaalista muutosta joko vastustajassa tai Pelicansissa.

Perustan oman tunteeni siihen luottoon ja unelmaan, jossa Pelicans voittaa mitalin ja mieluiten sen kirkkaimman.

Uskon, että mun luotto kumpuaa ihan samalla idealla kun se kumpuaa joukkueestakin, ei ne varmana lähe kevään peleihin sillä idealla, että kohta hävitään ellei vastustajalla tai meillä käy jotain merkittävää muutosta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös