Pelicans-TPS 26.3.2002

  • 3 911
  • 51

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Viestin lähetti Loiro
Vaikka mestari voi vain puolustaa mestaruutta, niin mä olen jo valmis antamaan tästä kaudesta arvosanan hyvä. Sanokaa mitä sanotte, mutta syksy oli niin synkkä että tänä vuonna arvosteluskaala on löysempi.

Aivan samaa mieltä. Kovin moni ei alkusyksyllä uskonut edes playoff-paikkaan, johon olisin itse ollut tyytyväinen. Nälkä kuitenkin kasvaa syödessä ja siellähän se Tepsi taas on, mitalipeleissä. Kyllä kaudesta nyt jo kasin saa. Loppuottelupaikka nostaisi sen pisteen, pari ylemmäs.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti mission16W


Aivan samaa mieltä. Kovin moni ei alkusyksyllä uskonut edes playoff-paikkaan, johon olisin itse ollut tyytyväinen. Nälkä kuitenkin kasvaa syödessä ja siellähän se Tepsi taas on, mitalipeleissä. Kyllä kaudesta nyt jo kasin saa. Loppuottelupaikka nostaisi sen pisteen, pari ylemmäs.

Liityn myös niihin, joiden mielestä syksyisellä pelillä pleijaripaikka olisi ollut vaikeasti saavutettavissa. Kuitenkin Tepsi on näyttänyt kevätkaudella parhaimmillaan pystyvänsä voittoon ketä vastaan tahansa. Sen verran näyttävästi peli on parhaimmillaan käynyt.

On ollut perusteltua jo kauan sitten nostaa tavoitetta yhteispelin parannuttua parhaimmillaan kiitettävälle tasolle. Ne, jotka muuhun kuin voittoon ovat tyytyväisiä, myös muuta saavat.

Tänäkään vuonna ei ole mitään syytä lähteä hakemaan muuta kuin mestaruutta, sillä taidot kyllä riittävät tänäkin keväänä päätyyn asti. Tappara on kova vastustaja ja ennakkosuosikki.

Sarjan tärkeimmät pelit ovatkin etukäteen kaksi ensimmäistä kohtaamista. Jos olemme tamperelaisten kanssa tasoissa tai peräti johdossa, ovat mahdollisuudet hyvät, etenkin Tampereella ensimmäisessä pelissä pitäisi onnistua. Jos pelit ovat kahden ottelun jälkeen Tapparalle 2-0, niin hyvää kesää vaan kaikille.

Ennustajan osa on molemmissa semifinaalipareissa vaikea. Mitä tahansa saattaa tapahtua. Niinpä en uskallakkaan ennakoida tulevia muuten kuin sanomalla että tiukkaa tulee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös