Siis oletko sä lukenut mitään juttua ihan ajatuksella? Mulla ei siis ole mitään piiloagendaa tässä tarinassa, mua vituttaa seuran pitkäaikaisena fanian, se miten seura tätä asiaa hoitaa.
Juttuhan nimen omaan perustuu poliisin Wileniuksen, SSR:n ja Nuorisosäätiön talousrikoksiin ja rahan pesuun. Tutkinnan yhteydessä on käynyt ilmi, että Wilenius on siirtänyt huomattavia summia Nurmiselle Virolaisen pöytälaatikkofirman kautta, jota on käytetty muissakin rahanpesukuvioissa tässä vuuhdissä. Eli miten tässä nyt vihjaillaan mitään? Poliisi tutkii onko syytä olettaa rahojen olevan rikollisin keinoin hankittuja.
Siinä sä olet väärässä, että Nurmisen asiat ovart myös Pelicansin asioita, Seurta ei ole Nurminen eikä päin vastoin edes juridisessa mielessä. Ja se olisi ollut hyvä pitää myös erillään tässä naurettavassa viestintä/boikottikutussa.
Poliisi ei tutki Nurmista eikä Pelicansia talousrikosepäilyistä. Kaiketi tutkisi jos osallisuuttaan epäiltäisi. Minun mielestäni tässä vaiheessa se on se oleellinen asia.
Minusta seura on hoitanut viestinnän kohtuullisen asiallisesti. ESS tuossa yllä linkatussa jutussa jo oman kantansa kertoikin.
Keskityn jatkossa kommentoimaan pelillisiä asioita ellei muuta ilmene.