Tässä taitaa nyt käydä niin että videossa nähdään ja kuullaan vähän mitä itse halutaan kuulla. Mikä kylläkin on ymmärrettävää hard core faneilta ja seurajohtoa / joukkuetta lähellä olevilta. Taustatieto ja tunnetaso ohjaa tulkintaa.Olen eri mieltä kuin tuo kirjoittaja.
Minusta tuo video on hyvä, siinä otettiin paskat omaan niskaan, ei piilouduttu, sekä laitettiin asema tulos tai ulos kapteenin ja päävalmentajan myötä. Tuo on nimenomaan sitä johtamista omilla kasvoilla. Mielummin mä katson tuollaisen rehdin videon jossa selkeästi tulee ilmi että asioista on keskusteltu ja välitetään.
Eiköhän joukkue seuraa perästä jos kapteeni ja koutsi lyö itsensä tiskiin tällä tavoin. Jos ei, niin ovi käy ja sen nyt joukkueen johtohahmot niskoilleen ottivat.
Eikä mitään muminoita ja liibalaabaa toimittajien kirjoittamana. (suunta on heikko ja yritämme parantaa jargoneita)
Mutta näin ulkopuoliselle video näytti typerältä. Päävalmentaja uhmakkaana ja kapteeni nöyryytettynä. Kumpikaan ei esiintynyt videolla omasta tahdostaan se ainakin paistoi kilometrin päähän. Kunnon vanhan liiton alistamista ja nöyryytystä.
Eikös noi asiat nyt ole joukkueessa itsestäänselviä asioita ilman että ollaan kriisissäkin...
Jotenkin tuli sellanen fiilis että toi koko kriisi ja pelillisesti huonojakso johtuu ihan muusta kuin päävalmentajasta tai pelaajista. Taitaa syyllinen , ainakin osa sellainen olla sama taho joka on pakottanut esiintymään tollasella videolla.
Ei voi olla mitenkään mahdollista että koutsi ja kapteeni olis tän idean takana.
Tsemppiä joukkueelle (ja faneille) kaikesta huolimatta. Hieno joukkue ja kurssi nousuun!