Pelicans tiedotusvälineissä

  • 722 100
  • 2 574

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Sakkoa voi ja pitää tyhmyydystä maksaa. Mutta onhan tämä aika tulkinnallinen. Sääntöä sekä sen henkeä vastaan toimittiin Nokia Areenalla finaalien aikaan ihan Tapparankin toimesta.

”Kilpailusääntöjen kohdan 15. Videotaulu ja sen käyttö mukaan tapahtuma-areenan videotaululla näytettävää kuvaa ei saa käyttää provosoimaan esimerkiksi vastustajaa tai erotuomaria. Pelicans on kyseisessä ottelussa provosoinut vastustajan pelaajaa videotaulua hyödyntämällä”, SM-liigan tiedotteessa sanotaan.
Niin, varmaan siellä vain mietittiin että minkä säännön nojalla sen sakon pystyy antamaan ja tuohon saatiin ympättyä. Oli niin idioottimainen temppu, että ei varmaan ole erikseen sääntöpykälää tuollaisen kieltämiselle.
 

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mites jos olisi ollut tuo aloituskiekon pudotus eikä olisi näytetty videotaululla lainkaan. Olisiko ollut mitään sääntöä silloin rikottu?;)
 

Isaa

Jäsen
Vai että aloituskiekkoakin harkittiin. Siinä ois kyllä menny maku tehokkaasti pelistä heti alkuunsa oli kuinka harvinainen finaali tahansa.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Mä haluaisin varman tiedon siitä kuka siellä on perseillyt tän Vainio -casen. En halua alkaa syyttämään Nupea joka on ymmärtääkseni koko kauden ollut ihan skarppina ja ei ole tietääkseni mokaillut, niin en halua alkaa dissaamaan sitä ihan vaan koska syyllinen pitää löytää ja sillä on aiempaa taustaa kaikesta mokailusta.

Pöyhösen olisi pitänyt alusta asti vetää suoraa linjaa ja todeta että tää vedettiin vihkoon henkilön X osalta ja käsittelemme tämän sisäisesti ja pahoitella asianosaisilta, eikä lähteä selittelemään ja muuttamaan mustaa valkoiseksi.
 

nataS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mä haluaisin varman tiedon siitä kuka siellä on perseillyt tän Vainio -casen. En halua alkaa syyttämään Nupea joka on ymmärtääkseni koko kauden ollut ihan skarppina ja ei ole tietääkseni mokaillut, niin en halua alkaa dissaamaan sitä ihan vaan koska syyllinen pitää löytää ja sillä on aiempaa taustaa kaikesta mokailusta.

Pöyhösen olisi pitänyt alusta asti vetää suoraa linjaa ja todeta että tää vedettiin vihkoon henkilön X osalta ja käsittelemme tämän sisäisesti ja pahoitella asianosaisilta, eikä lähteä selittelemään ja muuttamaan mustaa valkoiseksi.

Iida Vainion itsensä mukaan ”joku mediahenkilö” otti häneen yhteyttä Pelicansista. Näin kerrotaan tuossa linkitetyssä Iltalehden jutussa.


Parhaiten tuohon "mediahenkilö" -kuvaukseen osuisi Pelicansin työntekijöistä mediatuottaja Arttu Kivimäki. Onko sitten juuri hän ollut Vainioon yhteydessä ja onko se ollut hänen oma vai jonkun muun idea onkin sitten toinen juttu.

Edit: Korjattu Ilta-Sanomat Iltalehdeksi
 
Viimeksi muokattu:
(1)
  • Tykkää
Reactions: egar

Nilkkarallia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Unohtaisin kaikki noitavainot ja syyllisten etsinnät täällä palstalla ihan alkuunsa. Ei johda mihinkään hyvään, päin vastoin.

En usko, että tämä on mikään yhden ihmisen keitos. Aivan varmasti asialla on ollut vähintäänkin "pyöreän pöydän" hyväksyntä ennen minkäänlaista toteutusta. Ja uskallan myös väittää, ettei yhdelläkään "rividuunarilla" olisi valtuuksia tai edes mahdollisuuksia omin päin näin isoja kampanjoita järjestellä. Kyllä tää on ollut isompi soppa.

Arvostan yhteisöjä, jossa saa tehdä virheitä lentämättä bussin alle. Olen käsittänyt, että etenkin Hölön aikakaudella Pelicans on siihen pyrkinyt.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Unohtaisin kaikki noitavainot ja syyllisten etsinnät täällä palstalla ihan alkuunsa. Ei johda mihinkään hyvään, päin vastoin.

En usko, että tämä on mikään yhden ihmisen keitos. Aivan varmasti asialla on ollut vähintäänkin "pyöreän pöydän" hyväksyntä ennen minkäänlaista toteutusta. Ja uskallan myös väittää, ettei yhdelläkään "rividuunarilla" olisi valtuuksia tai edes mahdollisuuksia omin päin näin isoja kampanjoita järjestellä. Kyllä tää on ollut isompi soppa.

Arvostan yhteisöjä, jossa saa tehdä virheitä lentämättä bussin alle. Olen käsittänyt, että etenkin Hölön aikakaudella Pelicans on siihen pyrkinyt.
Virheitä saa toki tehdä kunhan niistä otetaan vastuu ja opetitaan jotain. Seuran kohdalla korostaisin myös tiedotusta ulospäin. Iso mainehaitta tuollaisista.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Iida Vainion itsensä mukaan ”joku mediahenkilö” otti häneen yhteyttä Pelicansista. Näin kerrotaan tuossa linkitetyssä Ilta-Sanomien jutussa.


Parhaiten tuohon "mediahenkilö" -kuvaukseen osuisi Pelicansin työntekijöistä mediatuottaja Arttu Kivimäki. Onko sitten juuri hän ollut Vainioon yhteydessä ja onko se ollut hänen oma vai jonkun muun idea onkin sitten toinen juttu.
Juuri tämä. En mä usko että se on Nurmisen idea ollut vaikka täällä vähän kaikki tunnutaan sen piikkiin pistettävän.
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
En usko, että tämä on mikään yhden ihmisen keitos. Aivan varmasti asialla on ollut vähintäänkin "pyöreän pöydän" hyväksyntä ennen minkäänlaista toteutusta. Ja uskallan myös väittää, ettei yhdelläkään "rividuunarilla" olisi valtuuksia tai edes mahdollisuuksia omin päin näin isoja kampanjoita järjestellä. Kyllä tää on ollut isompi soppa.
Totta, ei tämä täysin yhden ihmisen keitos ole. Yhden ihmisen aluille laittama ja ideoima kylläkin, mutta sen jälkeen siihen on sekoittunut muita henkilöitä, joskin osa enemmän ja osa puolestaan vähemmän halukkaasti.

Ollaan tyytyväisiä, että tätä ideaa enempää ei saatu toteututta, ja tämäkin vain puolittain. Se toinen idea mikä samalta arkkitehdilta tuli olisi toteutuessaan todennäköisesti johtanut poliisitutkintaan. Mutta se siitä, mennään eteenpäin ja toivotaan, että tästä otti ihan jokainen taho sitten opikseen eikä samanlaista showta enää nähdä.
 

Barto32

Jäsen
Mä haluaisin varman tiedon siitä kuka siellä on perseillyt tän Vainio -casen. En halua alkaa syyttämään Nupea joka on ymmärtääkseni koko kauden ollut ihan skarppina ja ei ole tietääkseni mokaillut, niin en halua alkaa dissaamaan sitä ihan vaan koska syyllinen pitää löytää ja sillä on aiempaa taustaa kaikesta mokailusta.

Pöyhösen olisi pitänyt alusta asti vetää suoraa linjaa ja todeta että tää vedettiin vihkoon henkilön X osalta ja käsittelemme tämän sisäisesti ja pahoitella asianosaisilta, eikä lähteä selittelemään ja muuttamaan mustaa valkoiseksi.
Ei ole mikään arvaus, että suurijohtaja itse olisi idean isä, valitettavasti.
 

Veath_86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mä olen varmaan sitte mielipiteeni kanssa vähemmistössä mutta mua lähinnä ärsyttää tää mielensäpahoittajien kulttuuri nyky yhteiskunnassa. Teet niin tai näin niin aina väärinpäin. Jos jonku ”bandwagonissa” pitäisi tässä keississä olla niin ehdottomasti Iidan kun sai ärsytettyä Valavuoren.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mä olen varmaan sitte mielipiteeni kanssa vähemmistössä mutta mua lähinnä ärsyttää tää mielensäpahoittajien kulttuuri nyky yhteiskunnassa. Teet niin tai näin niin aina väärinpäin. Jos jonku ”bandwagonissa” pitäisi tässä keississä olla niin ehdottomasti Iidan kun sai ärsytettyä Valavuoren.

No enemmän sillä Valavuorellakin on annettavaa kun tolla tyhjäpäällä.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Mä olen varmaan sitte mielipiteeni kanssa vähemmistössä mutta mua lähinnä ärsyttää tää mielensäpahoittajien kulttuuri nyky yhteiskunnassa. Teet niin tai näin niin aina väärinpäin. Jos jonku ”bandwagonissa” pitäisi tässä keississä olla niin ehdottomasti Iidan kun sai ärsytettyä Valavuoren.
Seksuaalista hyväksikäyttöä tai siitä turhaan syyttämistä ei saa missään tapauksessa käyttää lyömäaseena jääkiekkopelissä. Ainakin oman moraalin yli menee paljon.

Vaikka nuo syytökset olisi totta, niin toiminta olisi silloinkin ihan yhtä kuvottavaa ja Vainion kokemusta käytettäisiiin provotarkoituksiin.

Ihan käsittämätöntä että tällaisesta täytyy edes keskustella.
 
Viimeksi muokattu:

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Seksuaalista hyväksikäyttöä tai siitä turhaan syyttämistä ei saa missään tapauksessa käyttää lyömäaseena jääkiekkopelissä. Ainakin oman moraalin yli menee paljon.

Vaikka nuo syytökset olisi totta, niin toiminta olisi silloinkin ihan yhtä kuvottavaa ja Vainion kokemusta käytetyösiiin provotarkoituksiin.

Ihan käsittätöntä että tällaisesta täytyy edes keskustella.

Niin on.
 

Shiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves

Onneksi olkoon!
Tämä ei olisi ollut huono peruste mestaruudelle.
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Olisihan tuo hieno uutinen näkyvällä paikalla suositussa iltapäivälehdessä tärkeästä aiheesta…jos sen olisi siis tehnyt joku ihan oikea toimittaja aidosta mielenkiinnosta ilmastotoimia ja Pelicansia kohtaan. Nyt kun tuo on seuran itsensä ostama ”uutinen” Iltalehden sivuilla minkä on vielä kirjaillut seuran oma viestintäpäällikkö, niin hieman myötähäpeää herättävää oman hännän nostamista ja viherpesuahan tuo sitten lopulta on kun sama teksti löytyy kuitenkin seuran omasta aiheeseen liittyvästä tiedotteesta.

Mutta jokainen tyylillään, ihan kivahan se on päästä iltapäivälehden sivuille sitten edes tuolla tavalla sen kevään kultamekkoilun jälkeen.
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Ei mitään uutiselta pois mutta.. Tää vihreä hössötys ja hiilineutraalius ja koko ilmastohösö on mielestäni lähtenyt lapasesta varsinkin Suomessa kun ottaa huomioon, että kiinassa pelkästään yksi keskikokoinen kaupunki saastuttaa viikossa enemmän kuin koko suomi kansalaisineen vuodessa.
Nää on niitä juttuja, että minkä takia Suomessa turhaan edes hoidetaan yhtään sairasta ihmistä, kun ei kerran Afrikassakaan joka kolkassa hoideta? Ihan turhaa terveyshössöä koko juttu. Lakkautetaan koko hoitoala. Turha kai sitä esimerkkinä olla, tai edes yrittää saada positiivista muutosta aikaan? Mennään niin kuin on helpointa, oma napa paras napa.
 
Nää on niitä juttuja, että minkä takia Suomessa turhaan edes hoidetaan yhtään sairasta ihmistä, kun ei kerran Afrikassakaan joka kolkassa hoideta? Ihan turhaa terveyshössöä koko juttu. Lakkautetaan koko hoitoala. Turha kai sitä esimerkkinä olla, tai edes yrittää saada positiivista muutosta aikaan? Mennään niin kuin on helpointa, oma napa paras napa.
Vähän turha Kiinaa moittia päästöistä kun ostaa siellä tehtyjä tuotteita. Kertoisivat nämä Kiinan päästöjä moittivat miten esim ne kengät tai matkapuhelimet tekisivät nolla-päästöillä ja toisivat sen vielä Suomeen päästöttömästi.
 

NuuskaHP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Nää on niitä juttuja, että minkä takia Suomessa turhaan edes hoidetaan yhtään sairasta ihmistä, kun ei kerran Afrikassakaan joka kolkassa hoideta? Ihan turhaa terveyshössöä koko juttu. Lakkautetaan koko hoitoala. Turha kai sitä esimerkkinä olla, tai edes yrittää saada positiivista muutosta aikaan? Mennään niin kuin on helpointa, oma napa paras napa.
Lähinnä pointti tässä oli se että miksi suomen pitää ”kurittaa” kansalaisiaan kohtuuttomasti siitä, että pitää yrittää esittää mallioppilasta.

Kurittamisella tarkoitan taloudellista puolta. Pitää muistuttaa myös siitä että suomella on ylivoimaisesti pohjoismaiden heikoin BKT. Nää hommat ois paremmin perusteltavissa jos suomi kylpisi yltäkylläisyydessä kuten esmes Norja öljyineen. Mut hei, eiköhän tää politiikasta!
 

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
Lähinnä pointti tässä oli se että miksi suomen pitää ”kurittaa” kansalaisiaan kohtuuttomasti siitä, että pitää yrittää esittää mallioppilasta.

Kurittamisella tarkoitan taloudellista puolta. Pitää muistuttaa myös siitä että suomella on ylivoimaisesti pohjoismaiden heikoin BKT. Nää hommat ois paremmin perusteltavissa jos suomi kylpisi yltäkylläisyydessä kuten esmes Norja öljyineen. Mut hei, eiköhän tää politiikasta!
Kannattaa tutustua mihin maailman rahavirrat ja investoinnit kohdentuu nyt ja tulevaisuudessa, mutta tämä tosiaan politiikasta Pelicans -keskustelussa.
 

M.Yrrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans!

Nyt aletaan jo kaivamaan altavastaajan asemaa pois, ehkäpä Pelicaaneja aletaan jo pitämään jonkinlaisena uhkanakin.

Jäi vain mietityttämään nuo kommentit leksasta, ehkä sittenkin?
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans

Nyt aletaan jo kaivamaan altavastaajan asemaa pois, ehkäpä Pelicaaneja aletaan jo pitämään jonkinlaisena uhkanakin.

Jäi vain mietityttämään nuo kommentit leksasta, ehkä sittenkin?

Jollei sponssit maksa melkeen koko palkkaa, niin lienee turha haaveilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös