Luulen että sitä ruokalistaa, ainakin jumalauta toivottavasti, päivittää ihan eri ihmiset kun siirtoja.Siis toimiston kiire = ei yhtään tiedotetta /somejulkaisua saada aikaiseksi muutamaan päivään ? Mikäs orkanisaatio ne Ravintoloiden julkaisut sitten teki? Ehkä ne juuri veivät kaiken ajan itse päätuotteen tiedotuksista...
weird...
Toisaalta olisihan se hienoa että joku Lämärin 60v ravintolavastaava pistäisi tupakkatauollaan siirtouutisia someen, ei tulisi turhia henkilöstökuluja.
Leikki leikkinä, tuon kokoisessa yrityksessä kuitenkin on ihmisillä omat vastuualueensa ja vastuuhenkilöiden pitäisi hoitaa oma osuutensa juurikin tällaisissa asioissa. En usko että pääomistaja Nurminen, urheilutoimenjohtaja Laukkanen tai toimitusjohtaja Pöyhönen menee lähellekään editoria jolla nämä siirtojen ilmoituksiin liitettävät kuvat tehdään vaan siellä pitäisi luultavasti kaksikon Kivimäki ja Peipsalo tuottaa tämä kuva jonka AD Nikula sitten hyväksyy ennen julkaisua että on brändiä tukeva ja värimaailmat ym. täsmää.
Ruokalistan päivitys voi myös olla näiden nuorten mediatuottajien vastuulla mutta niitä ei oletettavasti kierrätetä AD:n kautta vaan pistetään sovittuna tai ajastettuna aikana someen eivätkä tarvitse erillistä hyväksyntää.
Kirjoitusasusta jos voisi jotain päätellä niin luulen että somea päivittää eri ihminen kun organisaation muuta tiedottamista esim nettisivuilla, sen verran erilainen kirjoituksen rytmi ja yleinen kirjoitusasu on.
Toki nämä kaikki voisi olla yhden erittäin osaavan henkilön takana mutta harvalla tuon alan huippuammattilaisella on ammatillisena tähtäimenä jääkiekkojoukkueen somen jne hoitaminen.