Kuinka kun Nupe on mies parhaassa iässä ja olet häntä nuorempi ja väität olevasi vanha karvainen mies? Siis toki voit olla karvainen mutta et vanhaSponsoroinnistahan tuossa on kyse ja usein sponsoreilla on jossain vaiheessa tapana pyytää vastapalvelusta, niinhän tuollainen sugardaddy-kuvio toimii joka paikassa. Pieni Wihuri-tarra siellä täällä ei enää riitäkään vaan pyydetään enemmän ja enemmän.
En siis tiedä tästä asiasta sen enempää mutta voi olla että Bottas on halunnut keskittyä enemmän uraansa kuin käymään sponsoreiden tilaisuuksissa esittäytymässä ja se ei olekaan käynyt tms. Ei sitä tiedä miksi mutta jos normaalit välit on ihmiseen niin kyllä mä uskon että Bottas moikkaisi Wihurillekin mutta tää kuulostaa että jotain on molemmille jäänyt hampaankoloon.
Kyllä Nurmisen Pasikin vielä mulle moikkaa vanhasta muistista vaikka en tiedä muistaako se oikeasti kuka olen kun joskus 90-luvun alussa siihen tutustuin kun se oli teini ja minä pikkupoika. Välissä oli vuosikymmen ainakin ettei edes törmätty missään kun se lähti maailmalle niin siinä ajassa minä muutuin vanhaksi karvaiseksi mieheksi.
Voittoisa taival ...Olen vissiin ollut mukana ihan eri taipaleella.
Eilisessä myöhäisillan Tulosruudussa olikin jo tuosta pätkää vähän pidemmin, ja on sen verran kommentoitava että olipas siinä kerrankin harvinaislaatuisen selkeä ja järkevä mediaesiintyminen urheilutoimenjohtaja Laukkaselta. Tuolla tavalla kun hoidettaisiin se seurankin tiedottaminen, niin olisi jo paljon vähemmän soraääniä.Pelicans-potkujen ympärillä hapan huhu – seurapomolta kryptinen vastine
Pelicans-potkujen ympärillä huhupuheita päävalmentajan ja ulkomaalaistähtien välisestä kitkasta.www.mtvuutiset.fi
"Pelicansin valmentajaliike on urheilullisesti perusteltu ratkaisu. Joukkueelta odotettiin tällä kaudella huomattavasti kovempaa tulosta. Lahtelaisnipun pukukoppiin liittyen liikkuu kuitenkin myös huhupuheita, joiden mukaan Yli-Junnilan ja joukkueen ulkomaalaispelaajien välillä olisi ollut ylimääräistä kitkaa."
Onko täällä kukaan kuullut tälläistä kuiskintaa? Lasch nämä toki kielsi tässä mutta tuskin olisi fiksua keskenkautta alkaa näitä ruotimaankaan julkjsesti.
Sano se mun nivelille kun nousen sohvalta hakemaan erätaukokaljaa.Kuinka kun Nupe on mies parhaassa iässä ja olet häntä nuorempi ja väität olevasi vanha karvainen mies? Siis toki voit olla karvainen mutta et vanha
Juuri näin, tuossa Laukkanen hoiti asian esimerkillisesti.Eilisessä myöhäisillan Tulosruudussa olikin jo tuosta pätkää vähän pidemmin, ja on sen verran kommentoitava että olipas siinä kerrankin harvinaislaatuisen selkeä ja järkevä mediaesiintyminen urheilutoimenjohtaja Laukkaselta. Tuolla tavalla kun hoidettaisiin se seurankin tiedottaminen, niin olisi jo paljon vähemmän soraääniä.
Mitä tulee huhuihin, että Yllillä ja joillain ulkkareilla olisi ollut ylimääräistä kitkaa, niin kävisihän tuo järkeen. Joukkueesta ainoa poistettu pelaaja on Zabransky, sen lisäksi Kalua roikotettiin seiskapakkina varmaan tusinan pelin ajan ja Vukoltakin ne omat vahvuudet riisuttiin jo heti elo-syyskuussa. Horkykin hyytyi jotenkin täysin omituisesti sen kuuman putken päätteeksi kuin seinään. Mutta jos tuo tosiaan oli totta, niin kovin myöhään tuohon reagoitiin seurajohdon puolelta.
Alan jo epäillä, ettei noita lähetyksiä ihan vesilinjalla vedetä.En ymmärrä että miten voi jäädä jatkuvasti mikit päälle
Liekö Laukkanen edes tietää, että jokin haastattelu pitäisi olla.Taitaa laukkasen haastattelu jäädä aika lyhyeksi...
Kello käy eikä Hakulista näy..."Ei näy Lelua vielä" Tässä pari kaljaa ottaneena naurattaa niin helvetisti tämä