Pelicans tiedotusvälineissä

  • 760 715
  • 2 686
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Eipä se kausi tavallaan ole pyörähtänyt vielä kunnolla käyntiin, tai miten sen nyt mittaa.. :D
Joko mulla meni nyt sun pointtisi ohi tai sulla mun. Minä ainakin viittasin tuon uutisen puutteelliseen kielioppiin.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ei kai tuo mitään puutteellista kielioppia ole, vaan pieni kirjoitusvirhe. Yksi kirjain väärin.
Niin no pointti oli lähinnä, että Pelsun somen pelaajauutisista vastaavalla kesähessulla on ollut vähän vastaavia vaikeuksia oikeinkirjoituksen kanssa :)

Huumorilla mä ton heitin. Ei Iltalehdessä onneksi sentään niin ammattitaidottomia jamppoja ole että kirjoittaisivat esim. Ottawa Hockey Leaguesta.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Niin no pointti oli lähinnä, että Pelsun somen pelaajauutisista vastaavalla kesähessulla on ollut vähän vastaavia vaikeuksia oikeinkirjoituksen kanssa :)

Huumorilla mä ton heitin. Ei Iltalehdessä onneksi sentään niin ammattitaidottomia jamppoja ole että kirjoittaisivat esim. Ottawa Hockey Leaguesta.

Pahoittelut, mulla meni tuo ohi. :)
 

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Kiinnostaa nähdä viime kauden taloudellinen tulos, jos HIFK:kin ja myös Tappara tehnyt tappioita.
 
Suosikkijoukkue
Kärpäsen Karelin.
Tämä.

Moni liigaseura tehny ikävästi turskaa, Pelicans puolestaan pari kautta tehnyt ihan hyvän tuloksen.

JOS me tehdään plussaa viime kaudesta, niin kyllä silloin sopii nostaa hattua toimiston suuntaan.
Nooh. Eihän tuo tappiolle mene kuitenkaan.. JOS menisi niin ihmettelen kyllä..

Se on kallista voittaa mestaruus!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös