Mainos

Pelicans - Saipa to 20.10.2005

• 11 675
  • 88
Tila
Viestiketju on suljettu.

Dvozak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ili Varmavuo tuo Pelicansin kotiotteluiden kuuluttaja ja lehdistötilaisuuden pj sanoi muuten ottelun jälkeen, että Saarisen Jussi näyttää seuraavat päivät aivan nyrkkeilijältä. Eli silmä mustana. Olipa siihen osunut sitten maila tai Kudrocin nyrkki niin aika tohlo kaveri saa olla jos tosissaan väittää ettei tiedä mitä tapahtui.

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kannattaako tuosta Saarinen - Kudroc -tapauksesta enää vääntää? Mikäs siinä tietysti, jos se tuo seksuaalista mielihyvää itse kullekin. Kuten ketjusta voi kuitenkin huomata, 100% lahtelaisista on tuomion oikeellisuuden puolelle, 100% lappeenrantalaisista sen vääryyden puolella. Voisiko tästä vetää jotain johtopäätöstä, että itse kullakin on värilasit silmillä? Itse kun en ottelussa ollut, en voi kommentoida, muutenhan toisin totuuden julki.

Mutta voitettiin muuten varma playoff-tiimi!

Pelikaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Niin paljon on paskaa tässä alkukauden aikana etsitty, kaivettu, pohdittu...
Katsotaan tällä kertaa vain positiivisia puolia.

-Oman maalin suojeleminen. Ensimmäistä kertaa siihen todella uhrauduttiin ja oltiin maalin edessä tarpeeksi mulkkuja. Noin se pitää ollakkin. Samaa rataa jatkossakin.

-Alivoimapelaaminen. Se näytti jo KalPapelissä ainoalta osa-alueelta joka jotenkin toimi. Nyt se vaikutti vielä paremmalta ja Pelicans selvitti SaiPan ylivoimat melko kevyesti.

-Santeri Heiskanen. Ensimmäinen virheetön peli häneltä. Muutenkin mies huokui sitä kusipäisyyttä, jota häneltä on kaivattu. Onneksi tuo mies on Pelicansilla eikä vastustajalla.

-Tommi Turunen. Luistin liikkui hienosti jo yhden erän ajan. Tommi jatkossa sitten jo vaikka kaksi erää. Täydet 60 minuuttia on jo liikaa vaadittu.

-Antti Niemi. Häneltä hyvää ja rauhallista torjuntatyöskentelyä. Torjuntoja kertyi paljon, mutta montaa kertaa ei tarvinnut venyä suuriin torjuntoihin.

-Puolustus. Kuten edellinenkin kohta, paljon tuli laukauksia, mutta SaiPa saatiin pidettyä poissa superpaikoilta.

-Hallissa oli yllättävän hyvä tunnelma. Tyhjemmässä hallissa huuto jotenkin kuuluu paremmin. Pisteet hyvästä kannustamisesta molempien joukkueiden kannattajille.

Eihän se peli kaunista ollut, mutta toivottavasti voitosta saadaan riittävä itseluottamus takaisin. Kova on luotto, ettei seuraavaa voittoa ei tarvitsisi odottaa 12 ottelua.

lommi

Jäsen
Suosikkijoukkue
New England Patriots
Dvozak kirjoitti:
Ili Varmavuo tuo Pelicansin kotiotteluiden kuuluttaja ja lehdistötilaisuuden pj sanoi muuten ottelun jälkeen, että Saarisen Jussi näyttää seuraavat päivät aivan nyrkkeilijältä. Eli silmä mustana. Olipa siihen osunut sitten maila tai Kudrocin nyrkki niin aika tohlo kaveri saa olla jos tosissaan väittää ettei tiedä mitä tapahtui.

Pakko on vielä lisätä,että Jusan silmä on muurautunut täysin umpeen ja sitä yritetään hoitaa seuraavat päivät..Kieltämättä aivan käsittämätön teko Kudrocilta..

noh,se siitä..

Idän ihme

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, sympatiaa KalPalle
Raúl kirjoitti:

Tätä on pakko kommentoida. SaiPahan ei ole mitenkään VARMA playoff-tiimi, kun me hävitään liigajumbolle.

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kuten Moonchild sanoi, oli eilisen pelin kulku päinvastaista kuin monet aikaisemmat kotiottelut. Pelicansin puolustuspeli oli eilen hyvässä mallissa, eikä SaiPa saanut montaakaan "pahaa" tekopaikkaa. Puoluspelin osalta Pelicans esitti parastaan tällä kaudella taannoisen Tappara-pelin ohella. Kaunista katseltavaahan peli ei ollut, mutta pisteet jäi Lahteen, joten mieluusti vastaavaa katselisi useamminkin.

Tuosta Kudrocin tilanteesta en rupea inttämään, että kuka teki ja mitä. Mutta tosiasia on, että Saarisen silmä on turvonnut umpeen, joten päätelkää itse.

Lupsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Belfast Giants
Raúl kirjoitti:
Kannattaako tuosta Saarinen - Kudroc -tapauksesta enää vääntää? Mikäs siinä tietysti, jos se tuo seksuaalista mielihyvää itse kullekin. Kuten ketjusta voi kuitenkin huomata, 100% lahtelaisista on tuomion oikeellisuuden puolelle, 100% lappeenrantalaisista sen vääryyden puolella. Voisiko tästä vetää jotain johtopäätöstä, että itse kullakin on värilasit silmillä? Itse kun en ottelussa ollut, en voi kommentoida, muutenhan toisin totuuden julki.

Tarkastelin tilannetta videolta muutamaan otteeseen ja minun mielestäni tilanne oli selkeästi rangaistuksen arvoinen, mutta ei missään nimessä niin raju kuin on annettu ymmärtää. Tämä oli tietenkin vain minun näkemykseni asiasta.

Desperaado

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Spurs
JES!

Loistava juttu että Pelicansi vihdoin voitti, on sitä toivottukkin jo kauan. Ihan tosissaan noita maalin tappioita on ollut liikaa, kannustukseni palkittiin ja voitin tulosvedostakin kyseisessä pelissä! KIITOS!

siesta

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, KooKoo
Lupsu kirjoitti:
Tarkastelin tilannetta videolta muutamaan otteeseen ja minun mielestäni tilanne oli selkeästi rangaistuksen arvoinen, mutta ei missään nimessä niin raju kuin on annettu ymmärtää. Tämä oli tietenkin vain minun näkemykseni asiasta.
Pystysitkö laittamaan jonkunlaista klippiä nettiin? Tuntuu niin puhuttavan kyseinen tilanne.

Lupsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Belfast Giants
siesta kirjoitti:
Pystysitkö laittamaan jonkunlaista klippiä nettiin? Tuntuu niin puhuttavan kyseinen tilanne.

Mielelläni laittaisin. Ainut paikka jossa saan julkaista on SaiPan viralliset sivut. Kuten SaiPan sivuja koskevassa keskustelussa mainitsin, vain peliin olennaisesti kuuluvat osat voivat päätyä sivuille. Tämä taas ei ole puhdas taklaus, maali tai muuten hieno suoritus. Eli valitettavasti en voi laittaa.

Muuten toimittaisin mielelläni vaikka fanisivuille, mutta televisiointi sopimus sitoo kädet. Kunhan tänään työkomennukselta pääsen, laitan eilisen parhaat palat nettiin, mutta valitettavasti tämä tilanne ei voi sinne päätyä.

Suosikkijoukkue
Pelicans, Mallas Stars, New York Islanders
Ted Raikas kirjoitti:
Ei ole näemmä vuosien varrella mikään muuttunut. Sama lastentarhameininki oli jo joskus vuosituhanteen vaihteessa, kun vierailin hallissa.

Keksisivät edes välillä uusia vitsejä. Lahtelaisen mielikuvituksen tuntien, taitaa olla liikaa vaadittu.

Oli kulunut juttu tai ei, mutta toimii(ei ehkä Saipan kannattajille). Avaudu sitten kun keksitte itse siellä Venäjällä jotain omaa ja paljon parempaa. Niin miksi ei tule mieleen mitään teidän yhtä typerää tai mahtavaa huutoa? Vai oliks se "nuija" huuto teidän käsialaa?

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
flyingpelicans kirjoitti:
Avaudu sitten kun keksitte itse siellä Venäjällä jotain omaa ja paljon parempaa. Niin miksi ei tule mieleen mitään teidän yhtä typerää tai mahtavaa huutoa? Vai oliks se "nuija" huuto teidän käsialaa?
Hih, kylläpä korpeaa. Venäjällä.. that's a new one. Itsekö kehitit?

Noh, seuraavaa kohtaamista odottaessa. Ei mulla muuta.

Eiköhän tämä ole taputeltu. Pannaan lukkoon ja siirrytään seuraaviin peleihin.

Ketjun viimeisimmät kirjoittajat myös tietänevät jatkossa, missä rajat kulkevat.

Ystävänne Moderaattorit

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.