Niin, ei siinä sen enempää ole kerrottavaa kuin olen kertonut; maalinjälkeisessä tilanteessa Kudroc tuuppaa Saarista ja tämä kaatuu. Ei varmasti ollenkaan poikkeuksellinen tilanne liigassa, ei näistä mitään jäähyjä vihellellä. Paitsi nyt, kun Saarinen jää makaamaan jään pintaan ja odottaa tuomarin ja joukkuetoverit paikalle. Tämän jälkeen mies nousee, luistelee ulos kaukalosta (päätyovista). Ei näy loppupelissä. Jäälle ei jää verta.Eisenhower kirjoitti:Nyt menee mielenkiintoiseksi. Tästä haluan kuulla lisää...
Ike
Oliko Kudrocin tuuppaus "ruma"? Ei ollut. Oliko Kudrocin tuuppaus sellainen, joita ei liigassa ole ennen nähty? Ei ollut. Oliko Kudrocin ulosajo tilanteessa oikeutettua? Ei todellakaan ollut. Ratkaiseva kysymys onkin, jos tilanteessa Petri Kokko olisi mittavan vartensa siivittämänä tuupannut Saarista, olisiko tuomari edes reagoinut tilanteeseen? Ei. Nyt kun iso mies tönii pientä, niin tottahan toki tilanteessa täytyy olla joku vähintään ulosajon arvoinen virhe.
Kannattaa varmaan yrittää keskittyä peliin eikä henkilökohtaisuuksiin. Kuten jo totesin, näin tilanteen hyvin, aivan vierestä ja näkemykseni on kanssasi hyvin erilainen. Perustelin näkemykseni, enkä odota vastineeksi arvostelukyvyn parjaamista tai heikkolahjaiseksi syyttämistä. Olisit hyvä mies tyytyväinen tämän illan pisteisiin, kyllä ne olisivat meillekin kelvanneet jos teillä menee voitosta kuppi niin nurin ettei tapahtumat kentälläkään enää pidä paikkaansa.Eisenhower kirjoitti:P.S. Välillä on parempi olla hiljaa ja antaa toisten luulla itseään heikkolahjaiseksi kuin avata suunsa ja todistaa se...
Juu, Herra Eisenhower lieneekin ollut hallissa kahdessa eri päädyssä samaan aikaan kun hän pystyy:Swift kirjoitti:Peliä tällä kertaa näkemättä voin kokemuksella sanoa, että jokainen vietetty hetki tällä palstalla lahtelaisten kiekkotietäjien kera on iltasi pelastavaa laatuaikaa, varsinkin kun väännetään virtuaalikättä ottelutapahtumista.
- Toteamaan SaiPan fanikatsomon käyttäytymisen nuijaksi
- Käyttämään minua esimerkkinä tästä nuijasta käyttäytymisestä - siis minä, joka istuin täysin päinvastaisessa päässä koko hallia
- Tietää tikkejä tarvitun, vaikka kentälle ei ole tullut verta pisaraakaan
- Uskon että Eisenhower varmaan vielä palaa tässä väittämään, että näki sieltä SaiPan fanikatsomon vierestä jäällä sijainneet veripisarat paremmin kuin minä päästä, jossa itse kohtaus tapahtui
No, ihan vapaasti vain. Tulin tuossa jo kehuneeksi Lahtelaista yleisöä, ei yksi Eisenhower kuitenkaan voi koko porukan mainetta pilata puusilmäilyllään. Sen sijaan harvinaistahan se olisi, että liigassa langeteltaisiin aina vain oikeita tuomioita. Joskus näitä selviäkin virheitä sattuu, varsin harmillista että nyt piti kohteena olla Kudrocin. Uskon kuitenkin, että pohjimmiltaan tuomarin tekemä virhekin pohjautuu siihen että tämä meni lankaan ison miehen ja hieman pienemmän miehen välisessä episodissa ja säikähti Saarisen jään pinnassa makaamista.
Jätäntäntähän, kuten Swift tuossa ehdottaa ja siirryn seuraavaan SaiPa -peliin. Joukkue tarvitsee nyt ryhtiliikkeen ja tarkkuutta siihen viimeistelyyn niin ollaan jälleen voittojen tiellä!