Re: Vapaamatkustajista
Viestin lähetti Skoda
Saarela on Lukon ainoa maalitykki. Se, että mies pelaa täysin luokattomasti esiintyneen sentterin vierellä ei varmasti ole hänen oma valintansa. Ennen Saarelan teilaamista kannattaisi kokeilla häntä Viinasen vierellä. Tai sitten suosiolla myöntyä ykkössentterin hankkimiseen.
Uusikartanostakaan eroon ei kannattaisi hankkiutua. Harjoitusottelut osoittivat että hänessä on todella paljon potentiaalia. Miksiköhän sitä ei saada esille?
aikalailla samaa mieltä olen myös minä.
On se nyt perkele että Saarelalta odotetaan kovaa maalimäärää ja samalla ohitetaan se tosiseikka että mies on viimeksi onnistunut kunnolla Jokereissa , jossa oli tarjolla sentään kunnon ketjukavereita (siis pelimiehiä) toisin kuin tällä hetkellä Lukossa. Mies tarvitsisi sentterin jakelemaan kiekkoja eikä tälläista tapaa jossa joutuu aina itse hakemaan kiekot ja runnomaan niitä maalille. Näyttäkää minulle sellainen pelaaja liigasta joka pystyisi yksin nämä kaikki tekemään niin olen iloinen koska Lukossa sellaista ei ole.
Todellakin ratkaisuna voisi käyttää Viinasen ketjua missä pari pörriäistä yrittää saada kiekkoa ja tilaa Pahille, jotta mies pääsisi edes kerran käyttämään sitä kuuluisaa laukaustaan.
antakaa anteeksi seuraavat sanani.....
ON SE NYT SAATANA KUN KAIKKI ODOTTAVAT HELVETISTI RATKAISUJA YHDELTÄ MIEHELTÄ JOKA ON KOKO ELÄMÄNSÄ PELANNUT SAMALLA TYYLILLÄ, MAALEJA TEHDEN EI SYÖTTÄMÄLLÄ JA PELIÄ RAKENTAMALLA!!!
tai siis kyllähän mies syöttelee mutta miksi tarvitsee tehdä sellaisesta pelinrakentajaa joka jo osaa jo yhden tehtävän eli maalinteon? Itse en tuomitse miestä ennen kuin hän on saanut pelata jonkun sellaisen sentterin kanssa joka omaa hyvän pelisilmän ja napakat syötöt.
Mitä muuhun joukkueeseen tulee niin tuskinpa kukaan voi vakavalla naamalla vaatia täyttä panosta jokaiseen peliin kun yli puolet joukkueesta voisi pelata vielä A-junnuissa:) hyvänen aika sentään!!! Ainoa asia minkä kuuluisa pystökaffe porukka voisi tehdä, olisi se että menisivät katsomaan niitä perhanan matseja ja kannustaisivat omiaan ilman järkyttäviä odotuksia.
Ei se pojat sillälailla parane se joukkueen taso jos vaan kotona ihmetellään ja torutaan. Jos joka kotipeliin saisi sen kolme ja puoli- neljä tuhatta katsojaa, olisi mahdollisuudet jo jonkilaisiin tuloksiin ja hankintoihin. Mutta tuskinpa Raumalaiset koskaan laskeutuvat niin alas että voisivat kannustaa pelaajia ilman suuria odotuksia, heh
Perkele!! itse katoin sen tuskaisen Jyppi pelin loppuun vaikka tuska poltti persauksissa saakka:D
Kamalaa katsottavaa, mutta mitä luulette pelaajien päässä liikkuvan kun puolet on vielä kolmatta erää jäljellä ja hallissa on enää puolet jälelle katsojia?
Loppulauselma. Ei voi lusikalla vaatia kun on kauhalla annettu, vai miten se meni..
Jotenkin tuntuu edelleen siltä että siniketaiset fanit kylpevät edelleen siinä menestyskrapulassa joka koettiin 90 luvun puolessa välissä ja edelleenkin odotetaan samanlaista menestystä, vaikka se osaltaan tiedetäänkin mahdottomaksi.
Lukon tavoitehan on asetettu vasta kahden kauden päähän jolloin voidaan paremmin jo analysoida mikä onnistui tai missä mentiin vikaan...
Valitettavasti voin melko varmasti todeta ettei Lukolla, Ässillä, Saipalla, Pelicansilla, Jypillä tule olemaan minkäänlaisia mahdollisuuksia saavuttaa tuo tavoiteltu Kanada malja minun elinaikanani, joten toivonkin, että joku sitten raportoi taivaasen/ helvettiin tuloksia kun minusta joskus aika jättää :D