Ei taida olla enää mitään rajoja mistä haet negailuasi?
Ei kelvannut Tapparaan eikä Kärppiin niin miten voisi kelvata Lahteen. Olen pahoillani jos murskaan illuusiosi mutta nuo mainitsemasi jengit houkuttelevat pelaajia aika eri tavalla. Yritä nyt pitää joku tolkku Saarenheimonkin kohdalla, Kaveri on vetänyt 572 peliä 0,46 pisteen keskiarvolla ja sinä pidät Lahtea jonain paratiisina mikä naaraa pelaajia isoimmista jengeistä onnistuneiden kausien jälkeen. Realismi karannut vissiin aika kauas.
Tästä samasta aiheesta mä olen koko ajan negaillut?
Missä vaiheessa olen sanonut, että haluaisin noiden kehäraakien tilalle valmiita pelaajia isoista jengeistä? Mielestäni olen kokoajan puhunut nälkäisistä ja potentiaalisista nuorista?
En pidä Lahtea magneettina. Tuo sinun "eitännekukaanhalua"-asenteesi on todella hyvä lähtökohta rakentaa organisaatiota.
Minulle tulee näistä hankinnoista sellainen fiilis, että kun nyt helposti saatiin. Ei viitsitä scoutata pelaajia kunnolla ja käyttää työtunteja, jotta voitaisiin löytää vaikka ulkomailta parempia. Toki tuolla sinun asenteellasi täällä on juuri oikeat miehet.
Ja vastaa vielä siihen, että luuletko oikeasti, että tuohon Mika Saarinen on oikeasti tehnyt paljon töitä etsiessään pelaajia tuohon jengiin?
Vinkki:
Miikka Männikkö - Saarisen vanha kaveri
Juha Leimu - Saarisen vanha kaveri
Tomi Pekkala - Saarisen vanha kaveri
Kimmo Koskenkorva - Aravirran vanha kaveri
Joel Mustonen - Valmentajan poika
Henri Laurila - Aravirta oli kuulemma itse soittanut Hemulle
Mistä Saariselle maksetaan, jos ei edes selvitä vaihtoehtoja, vaan ottaa sen helpoimman? Toki sinä toimisit ilmeisesti samalla tavalla.