Pietilä tänäänkin poissa kokoonpanosta. Onko mitään uutta infoa JP:n tilanteesta? Loukkaantunut vai mennnäänkö samalla vitutuksella eli Ara rankaisee joukkueen herättelystä. Varmaan Pietilä etsinyt jo toisen pelipaikan ens kaudelle, jos tällaista touhua vedellään Lahessa. Pistää mielen vihaksi.
Samaan koirankoppiin näyttää myös joutuneen Pietilä.
Vai Pikkarainen?
Minä en toivonut, vähän kyllä pelkäsin. Jäi vissiin 2011-2012 kauden jälkeen ilman sopimusta, päätyi sitten 11/2012 Italiaan. Tällä kaudella pelannut kait neljä peliä Englannissa ja kaksi Mestiksessä. Tämmöisiä "vahvistuksia" me ei kaivata. Maksaakohan HIFK ihan palkkaakin vai saako vaan käydä ilmaiseksi syömässä, salilla ja jäällä joukkueharjoitusten ulkopuolella ;-)
Ymmärtääkseni ei jäänyt ilman sopimusta vaan omasta halustaan hellitti ja lähti kiertelemään maailmaa.
Nyt pitää kuitenkin muistaa, että Arahan Pikun halus tänne jäämään ja en sitten tiedä onko siellä ollut jotain romanssia vai minkä vitun takia signata jätkälle uutta pahvia, mutta siltikään ei kentälle voi laskea, kun se taklaa. Näin ainakin muistelen, että Aran sopimuksen varmituksen yhteydessä joku puhui tästä. Aivan järjetöntä toimintaa.
Pikkarainen on varsinainen myytti ja ihmetys koko mies. Osa kuvittelee fyysiseksi pelotteeksi ja osa maalintekijäki, osa jopa molemmiksi, vaikka tää vittupää ei todellisuudessa oo nykyään kumpaakaan. Ite asiassa en tiiä mitä se enää on.
Kaikesta päätellen Arakin luuli noita molempia.
EDIT: Tarkennettakoon, että Pikuhan oli klesanakin ihan helvetin hyvä haku kesken hopeakauden ja toi vielä silloin noita kahta ominaisuutta joukkueeseen.
HIFK:n sivuilla olevassa haastattelussa kertoo että oli loukkaantuneena toissakesän ja NHL-lakko sotki kaikki sopimuskuviot. Tämän vuoksi Italia.
Tuukkahan on omassa roolissaan hyvä. Olisi kelvannut, sillä taitaa puolustuksen ja maalinedustasiivoamisen alkeet paremmin kuin yksikään Ylönen, Hurri tai Tuhkanen.Minä en toivonut, vähän kyllä pelkäsin. Jäi vissiin 2011-2012 kauden jälkeen ilman sopimusta, päätyi sitten 11/2012 Italiaan. Tällä kaudella pelannut kait neljä peliä Englannissa ja kaksi Mestiksessä. Tämmöisiä "vahvistuksia" me ei kaivata. Maksaakohan HIFK ihan palkkaakin vai saako vaan käydä ilmaiseksi syömässä, salilla ja jäällä joukkueharjoitusten ulkopuolella ;-)
Näin itsekkin muistelin, että Ara oli se taho joka Pikun halusi tänne jäävän. Ei tosiaan aukea tämä tarina minulle.
Tuukkahan on omassa roolissaan hyvä. Olisi kelvannut, sillä taitaa puolustuksen ja maalinedustasiivoamisen alkeet paremmin kuin yksikään Ylönen, Hurri tai Tuhkanen.
Mäkelä hylkäsi muunmuassa JYPin tarjouksen parisen viikkoa sitten, koska halusi Lahteen pelaamaan ja oletti neuvottelujen tuottavan sopparin tänne, kun palkkapyyntö oli luokkaa banaanipalkka. Pelicans näyttikin sitten punaista valoa ja HIFK poimi Tuken himaan.
Noh, kelpasi tosisaan mitaleista taisteleviin joukkueisiin, olisi kelvannut minulle, muttei Pelicansille. Eletään sen kanssa.
HIFK tosiaan nappas nenän edestä. Toivottavasti tätä nyt ei tyritty aikailemalla vaan kyse oli jostain muusta.