Viimeisen kahden kauden aikana Pärssinen on missannut kaksi ottelua ja Immonen 13, joten ei nää kaksi nyt ihan jatkuvasti "klesana" ole. Niinimäen suhteen osuit oikeaan.
Kyllä, olen tästä tietoinen. Suuri riski on kuitenkin olemassa, että esim. Immonen on klesana taas ensi kaudella. Toivotaan, että ne ajat ovat kuitenkin ohi ja Immonen saa pelata terveenä seuraavat vuodet.
Iso rooli ylivoimassa ei tee kenestäkään automaattisesti kärkipelaajaa. Omissa silmissäni Laurila nousee heittämällä ketjuhierarkiassa Leimun ohi. Leimu tappelnee J-P Pietilän kanssa paikasta kakkospakkiparissa. En vain näe Leimun tasoista keskinkertaista luistelijaa ykköspakkiparissa. Ykkösylivoimassa saattaa olla mukana mutta se onkin sitten asia erikseen.
Eli sun näkemyksen mukaan Leimu on hankittu Pelsuihin pelaamaan vain pääasiassa ylivoimaa? Edelleen, "merkittävä palanen puolustukseemme". Sellainen ei ole pelaaja, joka pelaa isoa roolia vain ylivoimassa. Kyllä Leimulle on varmasti kaavailtu isoa tonttia Pelsujen pakistosta, isompaa kuin esim. Pietilälle. TOP3 pakkeja oletusarvoisesti eli jengin kärkipakkeja.
Jaa itse olen taas aika varma asiasta. Veskaosastossa en näe mitään kysymysmerkkejä.
Hienoa, että voit olla täysin luottavainen veskakaksikkoonne. Itse pidin Myllyniemeä hyvänä hakuna aikanaan, kun olin käsityksessä, että pääsisi Nupen kouluun. Siinä koulussa hänestä olisi varmasti koulittu selkeä ykkösveska liigaan. Nyt olen asiasta kaikkea muuta kuin varma. Myöskään Juvonen ei on mulle kaikkea muuta kuin selkeä voittava veska liigaan, mutta hyvä jos sinä voit olla hänenkin tasostaan aika varma.
Ota faktoista selvää ennen ku tuut huutelemaan mitä sattuu. Niinimäki on noista mainitsemistasi nimistä sellainen joka tosiaan tuli meille hieman puolikuntoisena. Vasta ensi kaudella tulemme näkemään Niinimäen todellisen tason nyt ku mies pääsee harjoittelemaan koko kesän täyspainoisesti joukkueen mukana.
Mistä faktoista mun nyt pitäisi ottaa selvää? Niinimäki tuli raihnaisena. Check. Pikkarainen tuli raihnaisena. Check. Pärssinen on vanha ja ollut raihnainen. Check. Immonen ei ole vanha, mutta on/ollut raihnainen. Jengissä on paljon pelaajia, joiden kokonaisvaltaisessa pelaamisessa on puutteita. Check. Jengissä on paljon vanhoja pelaajia. Check.
En tiedä mikä näistä asioista nyt on ihan päin mäntyä? Korkeintaan makukysymyksiä. Esim. tekeekö kahdeksan yli 30 v. pelaajaa jengistä vanhan vai ei. No Bluesilla taitaa olla 3 kpl, HPK:lla 6kpl, Ilveksellä 3kpl ja SaiPalla 4 kpl ko. pelaajia, joten mun näkemys kääntyy vanhan jengin puolelle.
Ja en täällä mitään huutele vaan koitan keskustella. Toivottavasti sustakin on siihen.