ReutlingeR
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pelicans
Ei sitä listaa viitsi pistää tähän kun ei pelsuilla ole niihin mitään mahdollisuuksia.
Ihan ilman vittuilua, listatkaapas SM-liigasta ne tämänhetkiset maalivahdit, jotka kelpaisivat ens kauden Pelsuun "voittavaksi maalivahdiksi"?
Etkö ymmärrä, vai etkö halua edes ymmärtää?
Voittavaa maalivahtia tänne todella haluan, mutta se pitää olla Pelicans budjetin mukainen. Et kai luule, että tänne nyt NHL:n Emery tulee, se oli esimerkki, esimerkki, miten eräs joukkue toimii, kun rahaa on ja halutaan varmistaa, että maalivahtiosasto on myös varmasti kunnossa.
Joo joo mutta mä haluan tietää ketkä muut on voittavia veskoa kuin Salakin Allu, Hartin Joe ja Emeryn Ray.Ei sitä listaa viitsi pistää tähän kun ei pelsuilla ole niihin mitään mahdollisuuksia.
Luulen että se ymmärrys on hukassa toisessa päässä. Puhut yhtäkkiä jostain Emeryn hankinnasta, siis änäriveskasta. .
Hauska lukea kun osa tietää että ketkä jää, osa tietää että samat lähtee. Satiirisesti voisi todeta osan olevan oikeassa ja osan väärässä tietoineen. Totuus joukkueesta tulee viikon parin sisällä kun Kaarna tilanteen kertoo. 15-17 sopimuspelaajaa on tällä hetkellä, hiukan laskenta ja tulkinta tavasta riippuen. Ei kannata pettyä kun tilanne julkaistaan, kesän ja syksyn aikana on lopullinen rinki, ja ennenkaikkea terävin kärki vasta ruodussa. Kilpailukykyinen joukkue on kasassa, kuinka korkealle se tulee ylittämään, se on sitten onnesta kiinni osuuko kärkiarvat asteikossa kymppiin vai seiskaan.
Jos kirjoitan näin:
" Jos näin ei olisi, niin tuskin jalkapallossa esim. Manchester City olisi palkannut Joe Hartia maalille tai Chicago Ray Emeryä? Eikö nämä ole niitä voittavia maalivahteja?"
Etkö nyt millään ymmärrä, että nämä olivat esimerkkejä!
Ja siitä on toden totta paljon mukavampi lähteä ensi kauteen.Ilves edesauttaa teiän mahdollisuuksia päästä sijalle 10.
Eilen vietiin Lukkoa aivan sata pystyyn, huomenna lupaan että Bluesia viedään kuin sitä kuuluisaa paskasta lakanaa.
Pelsut on ainoo joukkue noista kolmesta, joka ottaa 3pts viikonlopulta.
Jatkoajan Peliitat-pelaaja-arvioinnissa mainitaan R.Rinteen kohdalla, että olisi siirtymässä liigakentille. Oisko tässä sitten meiän 3.veska?
Senttereistä Immonen, Saarenheimo ja Paakkis jatkavat. Ykkössentteristä ei havaintoa.
Eli onko sitten niin ettei Heino olekaan Lahteen palaamassa? Mikä mahtaa sitten olla osoite kun ei jatkosopimusta Jokereihinkaan ole kuulunut.
Itse taas olen kuullut että Heino olisi tulossa takaisin ja Saarenheimo olisi lähdössä. Jotkut puhuvat että Turkuun Suikkasen mukana, mutta suorankäden tietoa ei ole, joten selvinnee sitten kun joukkueet näitä julkistavat.
Heinoa huhuiltu toisessa keskustelussa Raumalle!